luni, 16 ianuarie 2012

Ce se intampla daca beau acid sulfuric?

Asta e un banc pe care il stiu de mult, cred ca eram inca studenta, l-am gasit pe o pagina de fb dedicata bancurilor.

Un betiv intra intr-un birt:
-O tarie comanda el, orice da sa fie tare..
Barmanul ii pune un coniac, tipu il soarbe..
-Nu simt nimic..
Barmanul cauta pe sub tejghea si scoate o sticla de tuica ii pune un pahar, asta il bea..
-Nu simt nimic, ceva mai tare n-ai?
In dorinta de a satisface clientul barmanul merge in magazie sa caute..vine cu o sticla de acid sulfuric, pune un pahar, betivul il da pe gat dintr-o inghititura..
- Asta da..plescaie el multumit.
A doua zi vine si cere din nou sa fie servit din aceiasi sticla.
A treia zi la fel, barmanul uimit il intreaba:
-Dom'le da cum te simti..nu te doare nimic?
-Nu dom'le ma simt foarte bine..ar fi ceva totusi, cand ma pis pe un gard se topeste!

Si acum comentariul meu la banc:

Eu am lucrat intr-un laborator de chimie si aveam un coleg care facuse facultatea asa, mai la seral, mai la ff. Ma intreba mereu: "Domnisoara, ce se intampla daca beau acid sulfuric?" "Faceti o gaurica in gard" ii raspundeam eu. Cred ca nu s-a prins nicodata la poanta, dar nici eu nu i-am spus bancul, numai asa, de-a naibii!


In varianta pe care o stiam eu era vorba de un cowboy.

Niciun comentariu: