duminică, 29 ianuarie 2012

AFORISME ŞUGUBEŢE

Sunt sigura ca textul de mai jos e arhicunoscut, avand in vedere ca l-am primit pe email de la cineva care il primise la randul ei, de la cineva care il primise...etc,  dar pt ca mi se pare nostim iar ACTA, care tocmai a fost semnat de guvernul nostru (in timp ce competentul nostru Prim Ministru habar nu are despre ce e vorba) nu a intrat inca in vigoare momentan nu am a ma teme de consecinte m-am decis sa il public, dar mai intai o sa public un model de scrisoare pe care ar fi bine sa il primeasca fiecare europarlamentar roman, chiar si EBA:


Stimate euro-parlamentar,
Prin prezenta vă informez, ca cetățean al României și ca cetățean al Uniunii Europene, de opțiunea mea în legătură cu Tratatul Comercial Anti-Contrafacere (ACTA – Anti-Counterfeiting Trade Agreement).
Prezentarea acestui Tratat este făcută în cele două filme de mai jos:
- http://www.youtube.com/watch?v=citzRjwk-sQ
- http://www.youtube.com/watch?v=p_bERAf5KAg&feature=related
Acest tratat, va avea ca efect distrugerea drepturilor mele și a concetățenilor mei români și europeni de a accesa Internetul și de a schimba liber informații și opinii.
Menționez că sunt de asemenea împotriva deciziei Consiliului Uniunii Europene din 28 septembrie 2008 care susține acest proiect.
Drepturile mele la libera exprimare precum și drepturile mele fundamentale vor fi puternic restrânse și, dacă ACTA va fi adoptată de Parlamentul European, chiar și drepturile dumneavoastră din punct de vedere politic și social vor putea fi încălcate din cauza acestui Tratat.
- ISP-urile (furnizorii de servicii internet) vor fi responsabili din punct de vedere legal pentru ceea ce fac utilizatorii lor pe Internet, obligați să acționeze ca o veritabilă Securitate Comunistă (după modelul sistemului de cenzură comunist din China)
- Medicamente generice care ar putea salva vieți ar putea fi interzise.
- Interesele deţinătorilor de drepturi de proprietate intelectuală sunt puse mai presus de libertatea de exprimare, viaţa privată şi alte drepturi fundamentale.
- Prevederile din versiunea finală a Acordului, al căror înţeles nu va fi clarificat înainte de ratificarea ACTA, sunt vagi şi riscă să fie interpretate în moduri care ar putea permite incriminarea unui număr mare de cetăţeni, pentru delicte triviale.
Modalitatea în care s-a realizat negocierea Acordului îl privează de credibilitate democratică şi de claritate juridică.
Dacă va fi ratificat, Acordul va avea implicaţii majore pentru libertatea de exprimare, accesul la cultură şi viaţa privată, va afecta comerţul internaţional şi va reprezenta un obstacol în calea inovării.[1]
Deși văd necesară apărarea drepturilor de autor, nu pot fi de acord cu posibilitatea încălcării drepturilor fundamentale și libertatile cetățenești ale cetățenilor români și europeni, așa cum sunt ele stabilite de Tratatul de la Lisabona, Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Tratatele Uniunii Europene și Constituția României.
Având în vedere asta și faptul că probabil doriți să participați și la următoarele alegeri pentru Parlamentul European vă solicit expres să nu susțineti acest proiect de Tratat.

Cu considerație


LISTA ADRESELOR DE MAIL ALE PARLAMENETARILOR ROMANI DIN PARLEMANTUL EUROPEAN (AICI PUTETI TRIMITE SCRISOAREA)
“elena.basescu@europarl.europa.eu” ;
“theodordumitru.stolojan@europarl.europa.eu” ;
“monica.macovei@europarl.europa.eu” ;
“traian.ungureanu@europarl.europa.eu”
“cristiandan.preda@europarl.europa.eu” ;
“marian-jean.marinescu@europarl.europa.eu” ;
“iosif.matula@europarl.europa.eu” ;
“sebastianvalentin.bodu@europarl.europa.eu” ;
“petru.luhan@europarl.europa.eu” ;
“rares-lucian.niculescu@europarl.europa.eu” ;
“oana.antonescu@europarl.europa.eu” ;
“adrian.severin@europarl.europa.eu” ;
“rovana.plumb@europarl.europa.eu” ;
“ioanmircea.pascu@europarl.europa.eu” ;
“silviaadriana.ticau@europarl.europa.eu” ;
“dacianaoctavia.sarbu@europarl.europa.eu” ;
“corina.cretu@europarl.europa.eu” ;
“victor.bostinaru@europarl.europa.eu” ;
“georgesabin.cutas@europarl.europa.eu” ;
“catalin-sorin.ivan@europarl.europa.eu” ;
“ioan.enciu@europarl.europa.eu” ;
“norica.nicolai@europarl.europa.eu” ;
“adinaioana.valean@europarl.europa.eu” ;
“renate.weber@europarl.europa.eu” ;
“adinaioana.valean@europarl.europa.eu” ;
“cristiansilviu.busoi@europarl.europa.eu” ;
“tudorcorneliu.vadim@europarl.europa.eu” ;
“george.becali@europarl.europa.eu” ;
“laszlo.tokes@europarl.europa.eu” ;
“iuliu.winkler@europarl.europa.eu” ;
“csaba.sogor@europarl.europa.eu” ;
“vasilicaviorica.dancila@europarl.europa.eu”
SURSA: ZOSO.RO

1. Cu dragostea omori timpul, cu timpul omori dragostea.
2. Răzbunarea e dulce şi nu are calorii.
3. Dacă n-ai ce face, fă-o în altă parte.
4. Când bărbatul are o situaţie proastă, caută o femeie. Când situaţia se îmbunătăţeşte, mai caută una.
5. În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea. În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
6. Dacă soţia nu vor­beşte dimineaţa cu tine, înseamnă că beţia de aseară ţi-a reuşit.
7. Mai rău decât un prost le­neş e un prost cu iniţiativă.
8. M-au ur­mă­rit multe gânduri profunde, dar am fost întotdeauna mai iute decât ele.
9. Întâmplarea e inevitabilul apărut din senin.
10. Dacă şeful e idiot, lasă-l s-o afle de la altul.
11. În orice căsnicie, cineva are întotdeauna dreptate, iar bărbatul niciodată.
12. Nu-i greu să te laşi de băut, greu e să înţelegi de ce trebuie să te laşi de băut.
13. Oamenii cu bani sunt de două feluri: apăraţi de poliţie ori căutaţi de poliţie.
14. Şi în casa de nebuni există vecini.
15. Oricât te-ai strădui, cineva va munci mai puţin decât tine şi va câştiga mai mult.
17. Nu salariile-s mici, lunile sunt prea lungi.
18. Când iubeşti cu adevărat, nici măcar bigudiurile nu te mai sperie.
19. Principala problemă a omului e că el singur îşi creează probleme.
20. Dacă nu ai griji şi duşmani, e po­sibil să nu te fi născut.
21. Cine mun­ceşte toată ziua nu mai are timp să câştige.
22. Viaţa e liniuţa dintre data naşterii şi data morţii.
23. Sărăcia nu se vindecă. A dove­dit-o medicina fără plată.
24. Dacă într-un cuvânt de cinci litere ai comis şase greşeli, una e de prisos.
25. Un adult e omul care nu mai creşte în înălţime şi începe să crească în lăţime şi grosime.
26. Prietenii pot fi şi falşi, duşmanii sunt întotdeauna autentici.
27. Nu-ţi băga în cap toate fleacurile, fiindcă nu-ţi mai rămâne loc pentru prostie.
28. Un optimist este un om insuficient informat.
29. Femeile fac din nimic trei lucruri: Salate, coafuri şi drame.
30. Uneori, când începi să frânezi, nu te mai poţi opri din frânat.
31. Dacă la o întrebare îţi răspunde un filozof, nu mai înţelegi ce-ai întrebat.
32. A doua căsnicie e victoria speranţei asupra experienţei.
33. Nu-i deloc greu să combini neplăcutul cu inutilul. E doar o chestiune de tradiţie.
34. Logica este ştiinţa care îi permite bărbatului să nu în­ţe­lea­gă femeia.
36. Oricât de bine l-ai hrăni pe oaspete, el tot se îmbată. 
37. Votca băută cu măsură e bună în orice cantităţi.

2 comentarii:

Clubul Bufniței spunea...

a trimis cineva vreo scrisoare vreunui europarlamentar? a primit raspuns?

Viorica spunea...

Eu n-am trimis. Nici nu ma cunostinta sa o fo facut altcineva. Am semnat insa o petitie internationala adresata PE. Cica sunt deja cateva sute de mii de semnaturi pe acea petitie internationala.
Din intrebarea ta deduc ca nici tu nu ai trimis nimic nimanui.