joi, 9 iunie 2011

Sunt intrigata

Feedjit-ul imi spune, cand binevoiesc sa ma uit la el, de pe unde vin vizitatorii mei. De mai mult timp sunt intrigata: cine vine din Mountain View, California? Niciodata nu a comentat nimic, dar imi face vizite destul de des.

De curand am citit undeva ca in MV ar fi sediul Google. O fi avand vreo legatura?

In alta ordine de idei, azi am trait una din cele mai mari emotii de cand am intrat in randul bloggerilor. Am primt un comentariu de la cineva care mi-a marcat indirect copilaria. Este vorba despre cea a inspirat una din cele mai indragite carti citite in copilarie, "Asa-i Sanda" de Gellu Naum. Eu am crezut ca e fiica poetului, ea spune ca e nepoata. Pur si simplu mi-a stat o clipa inima in loc, apoi mi-au dat lacrimile.

Emotia de acum a intrecut-o si pe cea simtita cand am primit comentarii de la copiii sotilor Saptefrati, si nici acele emotii nu au fost de neglijat. Mai am putin pana implinesc 16 ani de cand mi s-a dat sansa sa supravietuiesc. Nu pot decat sa multumesc ca mi s-a dat mie atata bucurie, parca nemeritata.

2 comentarii:

disa spunea...

Bucura-te din plin de aceasta sansa de-a fi sanatoasa, draga mea!

Viorica spunea...

In viata da. Sanatoasa....