joi, 30 iunie 2011

Pasarela

V-am povestit ca in ultima deplasare la casa Mamitei am trecut pe nou inaugurata pasarela. Deh, in lipsa de autostrada suspendata e f buna si asta. In legatura cu autostrada vreau sa spun numai ca eu am obiectat la ideea de a fi in forma de arc de cerc, dar in lilnie dreapta, cum s-a esprimat dom' doctor. Ideea in sine nu e rea, cand am fost in Salt Lake City am mers pe o asemenea autostrada de pe care am coborat pe o bretea chiar in centru. In schimb am nimerit alta data, tot in acelasi oras, pe un Interstatal care trecea pe la periferia orasului tocmai cand se faceau niste lucrari si viteza de deplasare era mai mica decat in centrul frumoasei noastre capitale la ora de varf.

Calatoria pe aceasta noua pasarela a fost infinit mai placuta decat pe alte artere ale orasului, in plus ne-a scurtat in mod semnificativ durata drumului. Am reusit sa fac si niste poze, cat de reusite ramane sa apreciati voi.












Urmatoarele imagini au fost facute mai de mult, cand am trecut pe sub pasarela.



Niciun comentariu: