joi, 23 iunie 2011

Au inflorit samanii






Multa vreme nu am stiut cum se cheama copacii de mai sus, desi stiam ca in Gradina Botanica exista cel putin un exemplar mult mai inalt si mai impunator decat copaceii de mai sus. Dupa indelungi cautari pe net am gasit o denumire care mi-a placut mult: Samanea Saman. Insa in Gradina Botanica pe placuta scrie Albitia Julliprensis. Cred ca numele acesta e mai potrivit pt arborele din imaginea de mai jos, unul inalt dar cam chinuit, pt ca acestor pomi nu le place umbra si el este inghesuit intre alti pomi inalti, cu care se lupta pt soare, poate de aceea florile lui sunt mai albicioase.


3 comentarii:

retete- ina spunea...

foarte frumoase florile,delicate

Viorica spunea...

Deaia mi le-am si pus pe frontispiciu si nu ma indur sa le mai dau jos.

Viorica spunea...

vad ca nu mi s-a batut linioara de la de-aia.