joi, 2 iunie 2011

Painkiller

Ma chinuie rau reumatismul. Nimic de mirare, cu furtunile astea care nu se mai termina. M-am uns cu tot felul de chestii, degeaba. Durerea se tot plimba ca o turista impatimita de la o articulatie la alta. Mai bine iau un calmant pt durere.

Dar de ce sa o calmez? Nu mai bine o omor? OK, o sa iau un pain killer. Grozavi americanii astia. La ei pana si durerea se asasineaza...

Eh, ar fi bine sa fie asa simplu. Numai ca aceste killere nesteroidiene sunt o adevarata pacoste, pur si simplu ataca mucoasa stomacala. Stati ca nici alea steroidiene nu sunt cine stie ce mielusei. Te umfla de juri ca esti aluat de cozonac.

Uite ca pana la urma americanii sunt mai destepti decat credeam eu in nemernicia mea. Sigur ca nu sunt calmante pt durere, sunt killeri. Pt stomac.

2 comentarii:

disa spunea...

Credeam ca doar mie nu-mi da pace "romantismul"...

Viorica spunea...

Eu am experienta vasta, ma chinuie de pe la 16 ani.