duminică, 16 august 2009

LA MULTI ANI, MAMITZO!

Urarea i-am facut-o personal, la telefon, inca de dimineata, pt ca biata de ea, la cei 88 de ani impliniti, spune mereu ca nu pricepe cum e treaba asta cu calculatoarele si mai ales cu bloggingul. Am dus un laptop acolo, ne-am conectat (adica jumatatea mea s-a conectat, ca al lui era laptopul) la ClickNet (care merge cam cu viteza melcului,ca sa nuzic ca ochii mortului) si i-am aratat blogul si cum se pot vedea poze de pe Picasa, dar ea, care toata viata a fost o fiinta f autoritara ce nu suporta sa-i sufle cineva in ciorba, vrea sa spuna ca EA nu stie sa umble cu calculatorul.

Imi doresc sa mai traiasca ani multi si, mai ales, sa-si pastreze independenta atat de draga, desi a cam inceput sa sufere de singuratate.

Deasemenea urez tuturor Mariilor si Marinilor multi ani si multa sanatate!

Niciun comentariu: