joi, 20 august 2009

Complot sau Lovitura de stat? Spectacol mediatic de prost gust

Aroganta si nesimtire. Asa am caracterizat prestatia lui madam Ridzi in perioada in care comisia parlamentara ii ancheta cheltuirea banului public. Sustinere si front strans unit al pedeleilor pt a acoperi presupususele ilegalitati comise de colega lor de partid.

Acelasi lucru, dar la un nivel inca mai ridicat si mai grav. (nu credeam ca e posibil) se petrece si acum in cazul Udrea. Spun ca e mai grav pt ca de data asta nu numai ca s-au facut inregistrari ilegale (asa reiese din Raportul Camerei Deputatilor, adus la cunostinta opiniei publice de catre Aura Vasile, una dintre persoanele interceptate) dar ele sunt folosite ca baza pt o plangere penala depusa azi de Mistrul Turismului la Parchetul Curtii de Casatie si Justitie.

E.U. a refuzat sa raspunda intrebarilor ziaristilor despre legalitatea afirtmatiilor sale ca recuza comisia si despre admiterea de probe ilegale in sprijinul acuzatiilor sale. Nu pot decat sa fiu de acord cu Nicu Banicioiu (care nu odata m-a enervat ascultandu-l la TV) ca prestatia Elenei (ce coincidenta de nume!, poate si de cabinet?) ii aminteste de cea a Elenei Ceausescu.

Cu cata amaraciune mi-am zis "me smart" amintindu-mi ce am scris acum doar doua zile in urma. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu am dreptate, dar zambetul triumfator al ministresei dupa ca a mimat atat de prost democratia (sunt sigura ca se vor gasi unii care s-o admire:"desteapta muiere, cum i-a jucat ea pe degete pe toti, parlamentari si ziaristi deopotriva", fara sa-si dea seama de pericolul atitudinii admirate si anume acela ca domnia bunului plac si situarea mai presus de lege -- "Legea sunt eu!"--pare a spune E U-- creeaza premizele pt incalcarea oricarui drept al lor) facand un adevarat circ asezonat cu bodyguarzi platiti de noi ca functionari in Ministerul Turismului.

Las la o parte scandalul cu "scrisorica pierduta" adica documentul trimis de Ministerul Finatelor Parlamentului si apoi retras si inlocuit, se pare, cu altul.

Si acum niste observatii subiective: in ciuda zambetului afisat sunt convinsa ca madam Cocosh fierbea de nervi ca nu e lasata sa-si joace rolul de femeie revoltata, ca dovada faptul ca a plecat fara sa mai raspunda vreunei intrebari aziaristilor, ba chiar parea ca ii da la oparte din fata ei ca pe niste insecte sacaitoare. Afirmatia domniei sale "am venit sa va privesc in ochi" uitandu-se fix la Ludovic Orban semana teribil cu o cearta intre indragostiti in care femeia inselata se razbuna crunt pe infidel.

Apoi, nu mi-as dori sa am vreodata nevoie de justitie in Romania si sa am in apropierea mea, indiferent in ce calitate, pe avocata Elena Udrea, pt ca dumneaiei, asa cum am mai spus-o, se sterge la partile dorsale cu tot ce reprezinta lege in tara noastra.

Si daca, asa cum a declarat chiar ea, se face o campanie cu tinta indirecta Traian Basescu, miscarea de azi face parte din campania prezidentiala, sper ca f multi romani vor intelege ca nu avem nevoie de asemenea presedinte.

Ah, da, pt cei inca neavizati: madam Cocosh sustine ca e victima unui complot.

Niciun comentariu: