marți, 18 august 2009

Cabinetul Doi

Obosita de calatoria in sferele inalte si aerul rarefiat al poeziei am dat drumul la TV sa vad ce mai macina analistii si deontologii, vorba lui Mircea Badea (nu, pe el nu l-am ascultat azi) de la Antena 3 si Realitatea.

Si ce sa vezi, la ordinea zilei e o inregistrare, ilegala dupa cum declara absolut toti participantii, inclusiv cei de la PDL, a unor discutii, ce s-au vrut particulare, in cadrul comisiei parlamentare ce analizeaza cazul Udrea.

Bineinteles ca atitudinea pedeleilor e un copycat al celei din cazul Ridzi: "dai in mine (EU) dai in fabrici si uzine". Pana si maverikul de Ion Olteanu isi apara cu vehementa ministreasa, iar faptul ca Boureanu mai are tupeul sa deschida gura acum, cand madam Ridzi da cu subsemnatul pe la parchet (le-o fi teama ca s-ar putea sa ajunga si madam Cocos pe acolo, ca prea sunt strans uniti in jurul...?) nici macar nu ma mai mira, deja aroganta si nesimtirea pedelista au devenit regula si nu exceptie.

Si acum incerc sa explic de ce am dat eu titlul de mai sus acestui articol, incercand sa raspund la intrebarea retorica a unei foste doamne ministru, (d-na Campeanu) "Cine e Elena Udrea?" pt ca nici raspunsul simplu dat de IO "E un ministru" si nici replica plina de pasiune a d-nei Campeanu "Un ministru care isi permite sa incalce Constitutia nesocotind o comisie a celui mai inalt forum, Parlamentul, si sa incite la nesupunere civica" (citat din memorie) nu exprima, dupa parereamea, intregul adevar.

Elena Udrea e blonda. Si nu orice fel de blonda, ci una frumoasa. oricine ar fi bucuros sa-si spele ochii cu rotunjimile ei apetisante, chiar daca uneori le infasoara in haine tipatoare, lipsite de eleganta.

Elena Udrea il cunoaste personal pe Presedintele Norvegiei,dar biletelul parfumat de la Primul Ministru l-a dus Presedintelui Romaniei, a carui consiliera era. EU e una din prietenele apropiate ale "Paris Hilton a Romaniei", ca sa ramanem in familie.

Pt EA (adica EU), si numai pt EA s-a infiintat, intr-o perioada de criza, un minister f important, cel mai important din toate, pt ca in el ne e nadejdea ca ne va scoate din criza, Romania fiind deja plina de milioane de turisti, mai ales straini, care cutreera minunatele drumuri netede si bine asfaltate ale tarii.

Elena Udrea poate sa faca ce vrea ea cu banii mei si ai altor fraieri care inca mai cred ca e posibil ca Romania sa devina vreodata un stat de drept, in care ministrii sa fie in slujba poporului, si nu invers, un stat in care sa fiu ascultata de cei carora le vorbesc, si nu de cine stie ce serviciu secret, aflat in slujba unui Cabinet Unu sau Doi.

Niciun comentariu: