sâmbătă, 29 octombrie 2011

Skate Canada-Programul scurt- Fete

Of, TV Mania asta! Nu pot sa am incredere in ea deloc. Ieri abia asteptam sa vad patinajul promis, era tenis pe Eurosport, exact cum scria in Teletext. Stiu ca ei publica programul cu datele din joia precedenta, stiu ca intre timp datele se mai schimba, totusi...

Totusi azi am reusit sa vad un pic din programul scurt al fetelor. Nu am vazut-o pe minunea mica din Rusia, Elisaveta Tutkamisheva, care nu a implinit inca 15 ani (clasata pe locul 1 dupa programul scurt), iar Amelie Lacoste din Canada mi s-a parut cam stangace, cam lipsita de gratie, de altfel a si cazut la Lutz. In schimb Rachel Flatt a fost o surpiza placuta atat pt mine cat si pt Nicolae Bellu, care a comentat alaturi de Yvonne Ghita. El a subliniat faptul ca americanca a avut de furca destul de mult in ultimii ani cu cresterea in greutate (intr-adevar arata cam plinuta in comparatie cu alte patinatoare) si ca se pare ca abia acum si-a gasit echilibrul. S-a vazut ca patineaza de drag, a avut un program frumos, mi-au placut in special piruetele.

Dar si mai mult mi-au placut piruetele compatrioatei sale, Mirail Nagaki, mi-am amintit cu drag de ea. Are o mare mobilitate si gratie, din pacate a cazut la combinatie si a pierdut astfel puncte. YG o vede, datorita dublei cetatenii, ca evoluand candva pt Japonia, raspunsul meu ar fi "no way", doar se stie ce dur e campionatul national japonez. Chiar si cele americane si canadiene sunt dure.

Din pacate Alena Leonova, provenita si ea dintr-o tara cu un campionat extrem de selectiv, Rusia, a avut o evolutie dezamagitoare. Mie nu mi-a placut deloc, mi s-a parut cam rigida in miscari, comentatorii pareau destul de incantati de ea din pdv artistic, pt ca tehnic nici nu se punea problema sa le placa, nu numai ca a avut o aterizare defectuoasa la combinatie, dar in loc de obligatoriul dublu Axel a facut unul simplu, "o saritura pt copii", cum a zis NB. De altfel nici AL nu a fost multumita de ce a facut, s-a vazut asta din palma ce si-a dat-o peste tampla. 

O f frumoasa interpretare a muzicii a avut-o japoneza Akiko Suzuki, a subliniat cu gratie fiecare accent al muzicii, "Rapsodia Ungara" de Lizst, ar fi fost bine daca i-ar fi iestit si combinatia, ar fi obtinut poate locul 2, nu 3. Mi-au placut deasemenea piruetele sale, precum si viteza pe care a avut-o pe gheata. 

YG ne-a povestit ca fiecare sportiv poate participa la minimum 2 grand prix-uri si la maximum 3, ca se aduna punctele si doar primii 6 clasati participa la Marele Premiu (premiul premiilor, cum s-ar zice)

Niciun comentariu: