vineri, 28 octombrie 2011

Asta e starea Natiunii, pardon, Familiei.

Termopane Termopane - Music Video Florin Chilian 

Ne pune Primaria termopane (contra cost, bineinteles) si ne infasa blocul cu polistiren expandat. O sa avem caldura!



Uite si versurile:
I:
Poate am o karma proasta
Poate de-aia n-am noroc, da' poate
Poate a fost ceva in apa
Poate de-aia stau la bloc
Poate nu vad ce se-ntampla
De-aia nu pricep nimic
Da' poate n-am avut caldura
Si papusi cand eram mic.
Poate ca mama cu tata
Au fost frati cand erau mici
Pana cand s-a prins bunicu'
Eu eram deja aici
M-am nascut cu trei manutze,
Nimic mai adevarat
Ce ma fac cu karma asta ?
Ma fac tata...
Ma fac tata-deputat...

Refren:
Fa-te (fa-te !) avocat, Sandele !
Termopane, termopane,
Termopane, termopane, tata...
Fa-te (fa-te !) deputat !
Termopane, termopane,
Termopane, termopane, of-of
(Fa-te !) Fa-te sef de stat !

II:
Poate la maternitate,
Poate mai tarziu la cresha
Aia m-au schimbat cu altul
Si mi-au dat alta adresa
Poate ca de mie insumi
Mana imi sade prea aproape
Poate asta nu-i iubire
Da' eu sper ca poate.
Eu am vrut sa fiu contabil
Dar nimeni nu m-a intrebat
Toti mi-au spus 'Cu fata asta...'
...fa-te tata avocat !'
'Si-o sa ai o casa in centru
Si-o masina mai de neam
Si-o sa ai in loc de geamurï
La ferestre, la ferestre...termopan.


Si avem in loc de geamuri, la ferestre termopan (ei, nu chiar la toate, inca, dar in curand...), desi nu ne-am facut avocati

Niciun comentariu: