marți, 4 octombrie 2011

Gheata fierbinte (de foc) (Жаркий лед )

Cine cauta, gaseste, spunea Melly intr-un comentariu. Cautand online un serial rusesc pe care il urmareste Suzeta, am gasit un serial care are ca protagonisti cativa campioni mondiali la patinaj artistic: Alexei Iagudin, Alexei Tihonov, Roman Kostomarov (al carui nume il gresea mereu Yvonne Ghita), Irina Slutskaia. In distributie mai apare si simpaticul Alexandr Abt care in 2001 a fost vicecampionul Europei si s-a clasat al cincilea la Olimpiada. E un serial produs in 2008, incepe cu un campionat al Rusiei in care se decide cine va participa la camionatele europene (se stie ca cele mai tari camionate la patinaj artistic sunt cele rusesti si japoneze, cine se califica in tara are mari sanse la medalii indiferent la ce campionat sau concurs participa), pe situl amintit mai sus se povesteste ceva mai mult, mi-a stricat surpriza.

Ca orice serial care se respecta si acesta are povesti de dragoste dramatice, din pacate online am gasit numai varianta vorbita in rusa,  spre rusinea mea dupa 10 ani de studiat rusa in scoala si in facultate (alfabetul chirilic l-am invatat de la 7 ani de la o matusa) abia de am inteles ceva mai putin de jumatate din dialoguri. deh, daca era telejurnal as fi inteles ceva mai mult. 

Deci, pt cunoscatorii de rusa sau  pt cei care vor numai sa-si reaminteasca patinatorii amintiti mai sus (din cele 25 de minute vazute pana acum au fost vreo cateva secunde in care au patinat Roman Kostomarov si Ecaterina Guseva, EG fiind de fapt actrita)  cele 20 de episoade ale serialului care s-ar traduce "Gheata Fierbinte" (parca imi amintesc vag ca s-ar fi difuzat si la noi, am verificat, se difuzeaza pe AcasaTV, cu titlul "Gheata de Foc" De luni până vineri, de la ora 01:30, se pare ca n-a prea facut audienta, e de inteles vazand la ce ora se da, totusi cred ca am vazut candva, in timpul zilei, vreo cateva secunde o secventa, dar restul familiei era interesata de altceva , la ei a avut doar 5,1 rating) se pot viziona online  aici Pozele care urmeaza le-am luat de aici.
Alexei Iagudin si Irina Slutskaia
Roman Kostomarov
Anna Bolshova si Alexei Tihonov
Anna Bolshova si Alexei Tihonov
Anna Bolshova si Alexei Tihonov
Valeria Lanscaia si  Alexei Tihonov

























Ecaterina Guseva si Alexei Iagudin
Alexei Tihonov si Ecaterina Guseva
Ecaterina Guseva si Roman Kostomarov

2 comentarii:

Gabriela spunea...

A inceput de cateva zile, pe Acasa Gold, de la ora 21. Este, fara exagerare, dar si fara idei preconcepute sau tendentioase, EXTRAORDINAR. Merita vazut !

Viorica spunea...

Multumesc, draga Gabriela. Din pacate, eu nu prind Acasa Gold, numai Acasa. :(