miercuri, 5 octombrie 2011

Frumoasa-i vecina noastra



Ehei, sunt deja multi ani de cand unul din vecini ii canta astfel fiicei mele. Acum Eu ii cant astfel personajului de mai sus.



Si ca sa fie tacamul complet, o sa copiez si versurile:

Frumoasa-i vecina noastra,
Scoate capul pe fereastra
Sa vad chip frumos,
Drag si luminos.
Au, inima mea,
Ce ti-o facut dragostea!
Ca eu cat traiesc
Tot am sa iubesc.
Aseara trecui calare
Pe la poarta ta cea mare,
Te zarii la lumanare
Necajita tare.
Au, inima mea,
Ce ti-o facut dragostea!
Ca eu cat traiesc
Tot am sa iubesc.
Dac-as sti ca de la mine
Vine necazul la tine,
As canta mereu
Tot de dragul tau.
Au, inima mea,
Ce ti-o facut dragostea!
Ca eu cat traiesc
Tot am sa iubesc.
Dac-as sti ca nu-i asa,
As sta tot la usa ta,
Ca vreau sa traiesc
Cu cine iubesc.
Au, inima mea,
Ce ti-o facut dragostea!
Ca eu cat traiesc
Tot am sa iubesc.

Niciun comentariu: