luni, 31 octombrie 2011

Chestionar despre UE

Astazi iar am avut treaba in oras. Pe cand ma pregateam sa fac o poza interesanta unei sarme intre doi stalpi pe care stateau insirate cateva zeci de porumbei mi s-a terminat bateria camerei foto. Si imediat doi tineri draguti si politicosi m-au abordat spunand ca sunt studenti la jurnalistica si ca vor sa stie daca sunt dispusa sa raspund la cateva intrebari. Se stie zicala conform careia "curiozitatea a omorat pisica" insa cum nu ma simteam pisica m-am lasat manata de curiozitate si am ascultat intrebarile. Nici nu se putea altfel, tinerii zambeau asa de frumos...o sa incerc sa le reproduc, impreuna cu raspunsurile mele.

Intrebare: in ce an a intrat Romania in UE?
Raspuns: (dupa cateva secunde de reflectie, recunosc) 2007.

I: Cate stelute are steagul UE?
R: (l-am dat in timp ce tanarul incepuse sa insire: 12, 27 sau...) 12.

I: Ce reprezinta cele 12 stelute?
R: Numarul statelor care au format UE.

I: Credeti ca UE e o forma de globalizare?
R: Nu, globul e mare, mai sunt destule state care...

I: Care valori ar trebui sa primeze, cele europene sau cele nationale?
R: Shi, shi.

I: In acest caz ce fel de cetatean va considerati?
R: (din nou m-am grabit cu raspunsul, cred ca urma: european sau national) Cetatean al globului, bineinteles.

Tinerii au fost incantati "nimani nu a mai dat un asemenea raspuns pana acum"

I: Credeti ca intrarea in zona euro ar fi buna pt Romania?
R: Pt toate celelalte tari a fost rau, pt ca au crescut preturile, de ce ar fi bine pt Romania?

I: Unde este sediul Parlamentului European: Strasbourg,.....sau Bruxelles.
R: Bruxelles, initial a fost la Strasbourg.

Pana s-a terminat chestionarul, pana am schimbat bateriile, pana mi-am amintit ce voiam sa fotografiez, porumbeii deja zburasera.

Voi cam ce raspunsuri  ati fi dat?

Niciun comentariu: