duminică, 9 octombrie 2011

Draconidele

Cica evenimentul asta e asa de rar ca e musai sa fie urmarit. Cum in Bucuresti ploua asa cum ne tot dorim de ceva vreme, e mai greu sa participam la festivalul de stele cazatoare. Totusi...

Ieri (fiind trecut de miezul noptii e deja ieri) m-am tot foit prin casa amanand mereu momentul cand voi iesi sa mai cumpar cate ceva de ale gurii de la un supermarket din vecini. si tot spunandu-mi mereu in gand "hai odata, du-te!" (intre altele am spalat rufe, avand in vedere ce se zice in popor despre aceasta activitate si iubirea jumatatii fata de mine e clar cam despre ce e vorba, el are la remarcile mele pe aceasta tema replica "te-am pus eu sa speli rufe azi?") s-a facut seara, ba chiar s-a intunecat de-a-binelea.

Ei, si aici a intrat in ecuatie avantajul de a locui aproape de marginea orasului, pt ca iluminarea citadina nocturna a cerului nu e atat de puternica in zona noastra, mai ales spre vest sau nord-vest. Spun asta pt ca atunci cand ma aflam in Salt Lake City Pamantul tocmai trecea prin Leonine, si tare as fi vrut sa le vad. Numai ca iluminarea orasului a fost atat de puternica incat nu am vazut nici urma de stea cazatoare, desi nu erau nori pe cer.

Imi luasem umbrela dar inca nu ploua, incepuse sa picure discret cand am intrat in suopermarket dar cand am iesit nu numai ca nu mai picura, dar spre directia mea de mers, adica vest, sau mai degraba nord-vest, norii erau ceva mai raruti, parca-parca se zareau mici petece de cer printre ei. Si deodata a stralucit iute ceva, mai mult o parere. Cam uitasem de Draconide, ma consolasem cu gandul ca n-o sa le pot vedea si gata. Dar o alta strafulgerare s-a produs, si inca una...O fi fost "figment of my imagination" sau chiar cateva scantei aruncate de Dragon, nu stiu. Mi-am continuat mersul cu ochii pe cer dar curand a trebuit sa-mi scot din poseta si sa-mi deschid umbreluta plianta pt ca a inceput din nou sa picure, apoi picaturile s-a u intetit, norii s-au latit pe tot cerul si gata. Asta a fost tot.

Niciun comentariu: