duminică, 9 octombrie 2011

Elena Niculescu

Elena Niculescu nu este pictor de profesie. Se pare insa ca ea s-a molipsit de febra creatiei artistice de la sotul sau, Corneliu Niculescu si acum are deja o colectie destul de impresionanta de tablouri. Mai mult decat atat, nu tine numai pt ea sau familia ei aceste tablouri, ci e atat de generoasa incat sa ne ofere si noua placerea de a vedea fotografii ale lor. Mie mi-au placut atat de mult incat am facut un pps pe care l-am si publicat, dupa ce i-am cerut acceptul. Mai e cazul sa spun ca se afla pe lista mea de prieteni? Si ca am aflat cu bucurie ca ni s-au intersectat comentariile pe blogul Impricinatului? Mult succes in continuare, draga Greenfield!
Crizanteme colorate in gradina

Floare de stir (Amaranthus) Pictat in 15-16.08.2011

'Floarea Soarelui' - 'Sunflower' (mai are un tablou cu aceeasi tema , inspirat de van Gogh, aceasta este o creatie originala)
Flori de camp- cu raze de Soare

Flori de creasta cocosului
Flori de rodiu si rodie (desi imi plac f mult rodiile, nu stiam ca rodiul are flori atat de frumoase pana nu le-am vazut intai in fotografia postata de ea, apoi in acest tablou)
Imortele- pictate in 8.07.2011
Muscate
'Myosotis' , 'Forget_me_not', 'Flori de nu_ma_uita'--Pictat in 12-13 Septembrie 2011
Myrabilis
Orhidee cyclam

Cos cu mere, struguri si smochine--Pictat in perioada 9-13.09.2011
Zorele
Tablou cu cercelus
Tablou cu crizanteme 
Tablou cu crizanteme colorate
Atat deocamdata. Stiti cat imi e de greu sa fac o selectie cand e vorba de tablouri care imi plac...

2 comentarii:

greenfield spunea...

Sunt de-a dreptul impresionata: astazi mi-ai facut doua surprize, prima cu pps-ul, a doua acum cu articolul pe blogul tau. Imi plac foarte mult surprizele si gesturile frumoase! Daca iti spun ca-ti multumesc, parca nu e suficient! Sper sa reusim sa ne-ntalnim la o cafea!

Viorica spunea...

Ar fi frumos...