duminică, 23 octombrie 2011

Bucuresti, ce drag imi esti!

Daca prietenii de pe face book au avut deja ocazia sa vada pozele facute cu ocazia plimbarii pe malul Dambovitei in ziua de 19 Octombrie, aici am ramas datoare. Trebuie sa spun ca am plecat de acasa cu treaba, incuindu-mi mama in casa (cand i se face dor de acasa ma ameninta ca pleaca pe jos pana la Gara de Nord, stiu ca n-ar ajunge nici macar pana la coltul strazii, dar nu vreau sa risc) insa atunci cand mi-am terminat treaba si am vazut cerul atat de albastru si de senin m-am decis sa merg pe jos pana la metrou (o statie de autobuz) si pana la urma am mai mers pana la statia urmatoare de metrou. Adica din Piata Natiunilor Unite (fosta Piata a Operetei, pt cunoscatori, vis-a-vis de inceputul Caii Victoriei) pana in Piata Elefterie (statia de metrou Eroilor).

Dar n-am mers drept si numai pe chei, m-am mai abatut pe stradute si am intrat si in doua biserici (Biserica Sf Apostoli Petru si Pavel si Biserica Sf Elefterie) si un Asezamant (Sf Spiridon Vechi, pe una din cladiri se afla numele Nadiei Comaneci), am dat click pe camera foto de parca ma aflam intr-un oras strain, ca turista, si m-am simtit grozav de bine, desi usor obosita. Constat ca daca atunci cand fac munci casnice obosesc f usor si gafai imediat as putea sa merg multi km pe jos bucurandu-ma de cele vazute (pt ca stiu sa vad frumosul in orice, chiar acolo unde altii ar observa numai uratul) fara sa am acea senzatie de epuizare casnica.

Casa Oprea Soare, monument istoric, acum un restaurant "Hanul Berarilor"
Biserica Sfintii Apostoli Petru si Pavel
 

Parcul Izvor-Cetatea Copiilor
 


Teatrul "Lucia Sturza Bulandra"
 



Podul Izvor
 




Podul Hashdeu
Universitatea Bucuresti--Facultatea de Biologie
 




Podul Elefterie
Spitalul Universitar (Municipal)
Opera Romana
Piata Elefterie
Statuia Eroilor Sanitari
Biserica Sf Elefterie
 

Niciun comentariu: