vineri, 6 februarie 2009

Meatloaf cu cannelloni

Reteta se poate face si fara cannelloni. Pt cei care nu stiu ce sunt cannelloni am sa spun ca e vorba despre niste paste in forma de rulou de diametru mult mai mare decat macaroanele scurte, ca niste sarmale de coca. De fapt mama mea, atunci cand am facut cannelloni cu carne a zis ca sunt bune pt ca seamana cu sarmalele, desi eu nu pusesem orez in compozitie. La RAI Uno am vazut ca se pot prepara cannelloni din foaie de aluat proaspat de taitei, taiata dreptunghiuri si rulata in jurul umpluturii.

Am cumparat un kg de carne tocata de pui, am tocat un volum egal de ceapa si cativa catei de usturoi, am adaugat 4 oua, pesmet cat cuprinde ca sa capete un aspect mai consistent, am aromat cu piper, coriandru boabe macinat (imi place f mult aroma si gustul de coriandru macinat), nucsoara (atentie, nucsoara in cantitate mare are proprietati halucinogene), cimbru si maghiran.

Am amestecat bine si am umplut cele 8 cannelloni (atat imi ramasesera de la experienta anterioara, trebuie sa spun ca, desi sunt produse de Monte Banato, firma romaneasca, le-am gasit o singura data), am uns cu ulei de masline extravergin (cred ca merge si alt fel de ulei) o tava de friptura (cu pereti mai inalti), am pus vreo 3 linguri de rosii taiate cuburi din conserva (am folosit Arrigoni, are o compozitie mai densa decat cele romanesti) si am intins in tava compozitia de carne ridicand-o pe margini astfel incat sa se formeze o adancitura in mijloc, unde am pus cannelloni. Am pus deasupra restul de rosii si am adaugat apa cat sa acopere bine cannelloni (pe care le-am presat putin ca sa intre in compozitia de carne incat sa nu pun prea multa apa) si am dat pt o ora la cuptorul preincins, la foc tare.

Merge bine cu un pahar de bere. N-am spus nimic despre sare, pune fiecare dupa gust, noi ne-am multumit cu sarea din conserva de rosii, din motive de HT.

Niciun comentariu: