vineri, 27 februarie 2009

Bravo Mihaitza!

Timp de cativa ani de curatenia blocului nostru se ocupa un baiat inimos . Visul lui cel mai mare era sa aiba si el o casa a lui. Pentru asta, desi nu avea pregatire de specialitate si nici prea multa scoala, isi punea in valoare talentul si ce a "furat" de pe la zugravii si pictorii de biserici
carora le-a fost ucenic o vreme, pictand tablouri, cum e cel din poza, dar mai ales icoane.
In blocul nostru, locuit in principal de pensionari, n-a prea avut clienti (eu i-am cumparat tabloul sperand ca am contribuit cu macar o pietricica la implinirea visului lui, desi efortul financiar n-a fost chiar mic pt mine, ce sa-i faci, eu n-am nici un fel de termopane iar tabloul acesta valoreaza mult, mult mai putin decat orice copie de pe tablouri celebre din si mai celebrul bloc de pe Zambaccian). Baiatul, pe numele lui Mihaitza Staicu, spunea ca are un prieten care-l ajuta sa vanda tablourile si icoanele pe internet.
Azi mi-a venit ideea sa ma duc si eu pe nenea Gugal.ro si sa-l caut pe Mihaitza, care nu mai este angajatul nostru. Si l-am gasit, e drept ca intr-un articol mai vechi, din 2005", aici Din pacate n-am gasit nimic mai nou, dar mi-a placut ca numele lui apare printre "cunoscuti creatori". Ii doresc sa-si implineasca visul (ce sa facem, artistii sunt niste visatori) si mai ales, sa picteze cat mai multe tablouri si icoane pe care sa le vanda.

"Vor fi expuse icoane pe lemn şi pe sticlă ale unor cunoscuţi creatori din Bucureşti şi din ţară: Stela Costache, Lucreţia Crăciun, Oana Ştefania Ducu, Fabian Gavriluţiu, Maria Măciucă, Alexandru Popa, Cristina Pui, Mihăiţă Staicu (Bucureşti), Ina Diana Panamarciuc (Galaţi), Valentina Acasandrei (Iaşi), Ioana Gruianu, Valeriu Stoica (Pantelimon, Ilfov) ş.a."

Niciun comentariu: