duminică, 6 ianuarie 2013

Doar pentru ca...

Am gasit poza asta pe fb...Si pentru ca imi place f mult, o impart cu voi, impreuna cu traducerea textului


Just because-I'm quiet-it doesn't mean I don't have a lot to say
Numai pentru ca-sunt tacuta- nu inseamna ca nu am multe de spus

 
Just because-I appear happy-doesn't mean everything is okay
Numai pentru ca-par fericita- nu inseamna ca totul este in regula

 
Just because-I laugh a lot-doesn't mean I don't take things seriously
Numai pentru ca-rad mult- nu inseamna ca nu iau lucrurile in serios

 
Just because-I forgive -doesn't mean you can take me for granted

 
Just because-I don't keep in touch all the time -doesn't mean I don't care
Numai pentru ca-nu dau mereu semne de viata - nu inseamna ca nu-mi pasa de tine

 
Just because-I'm gullible -doesn't mean you can lie to me
Numai pentru ca-sunt increzatoare - nu inseamna ca poti sa ma minti

 
Just because-I'm stubborn -doesn't mean I expect you to change for me
Numai pentru ca-sunt incapatanata - nu inseamna ca ma astept sa te schimbi pentru mine

 
Just because-I don't show my feelings -doesn't mean I don't have any
Numai pentru ca-nu-mi arat sentimentele - nu inseamna ca nu le am

 
Just because-I don't say I love you -doesn't mean I don't
Numai pentru ca-nu spun "Te Iubesc" - nu inseamna ca nu te iubesc

 
Just because-I'm honnest -doesn't mean I'm outspoken
Numai pentru ca-sunt onesta - nu inseamna ca sunt prea directa in exprimare

 
Just because-I'm not like you -doesn't mean I'm weird
Numai pentru ca-nu sunt ca tine - nu inseamna ca sunt ciudata

 
Just because-I don't say anything -doesn't mean I'm afraid
Numai pentru ca-nu spun totul - nu inseamna ca mi-e frica


Niciun comentariu: