marți, 29 ianuarie 2013

Am motor nou

Cei care ma stiti de mai mult precis ati tresarit de bucurie, crezand ca ne-am inlocuit masina sifonata in accident cu alta. Nici vorba, ea sta linistita in parcare, asa vai de capul ei cum e. 

Am capatat insa un motor nou de cautare, de data asta pe face book, Si cum sunt eu curioasa sa incerc ceva nou, m-am inscris pe lista de asteptare si f curand motorul mi-a fost instalat pe perete. Pana am invatat eu cum e cu peretele asta si dce contine a trecut un timp, dar nu asa de indelungat cum credeam eu. Deci avem instalate Ferestre (Windows) pe computer si era firesc ca pe fb, care tine acum tot de Microsoft, sa scriem pe pereti (Wall). Asta cand nu stam Acasa (Home) unde primim vizite de la prieteni (adica vedem cam ce s-a mai publicat pe la altii, si cand ai peste 600 de nume pe lista de prieteni si ai declarat ca Imi Place (Like) cam tot atatea pagini notificarile se cam bat intre ele). 

Notificarile astea sunt cele care scot peri albi utilizatorilor mai activi, asa, ca mine. Pt ca sunt multe si despre o multime de chestii. Numai ca fb s-a gandit si la noi si a inventat ceva f simplu, un butonel in forma de x aflat in partea din dreapta sus a fiecarei casute de notificare, care poate fi apasat cand primesti o invitatie la jocuri sau prea multe comentarii la o poza in care esti etichetat sau ai facut prostia sa-ti dai si tu cu presupusul. La comentarii apare Unfollow (la mine, care n-am increere in traducatori si prefer engleza, ca e mai "de la mama ei") si scapi de agasantele notificari de acest gen, iar la jocuri Turn off.

Motorul asta imi propune le tot felul de teme de urmarit, deocamdata, zic eu, cam limitate. Una dintre ele este cea a jocurilor de pe fb pe care le practica prietenii mei. Azi am apasat pe acel buton si ma inceput sa derulez. Impresiile le-am publicat intai pe ceea ce se numeste Status pe peretele meu, acum o sa le copiez de acolo.

Ca sa vedeti la ce foloseste motorul de cautare pe fb...
Pentru ca eu apas automat turn off cand primesc notificari despre jocuri habar n-am avut in cate jocuri sunt implicati prietenii mei (eu folosesc cuvantul ca in engleza, subintelegand ambele genuri)
Am vazut astfel ca exista Shah, Monopoly, dar si un joc de-a Iisus...
Nu puteau lipsi Sudoku, sau Solitaire. Or Oppa Gangnam Run si multe, multe altele, inclusiv jocuri de noroc gen Poker, sau Roata Norocului,


Se pare ca cel mai popular ar fi Ruzzle
Games · Word Game ·
The fastest word game on the planet! 9 million players on iPhone and Android.
5,000,000 monthly active users
Dar un singur prieten al meu il joaca.


Nostim mi se pare asta Brain Buddies
Games · Puzzle ·
Smarter than friends? What’s your brain power? Challenge them and test your IQ. Be smart - it’s a game of memory, logic and math.
100,000 monthly active users
L-as juca dar mi-e teama ca daca mi se cantareste creierul ar fi cam cat o nuca :D (poza de prezentare contine un creier pe cantar cu mentiunea 230g)


Pe asta stiu sigur ca l-am jucat si eu
My Top Fans
Games · Trivia ·
My Top Fans analyzes your social interactions and finds your top fans.
500,000 monthly active users

Niciun comentariu: