miercuri, 7 ianuarie 2009

Setari

Fiind nevoita sa o fac pe ITista (fara pregatirea de specialitate) am incercat "sa-mi bag ghearele" cum spune sotul meu, in setarea blogului si am reusit sa incarc partea de jos a fiecarui post cu niste setari imprumutate de pe Feedburner . Una din ele suna f promitator: "Email the author". Dar testand aplicatia am constatat ca emailurile se rataceau undeva in oceanul internetic, dar eu deja ma bazasem pe ea si stersesem formularul de contact (nici nu stie sotul meu cata dreptate i-am dat atunci ca e reticent la stergerea datelor), fara posibilitatea de a-l mai descarca, pt ca nu mai era acolo de unde il luasem.

Dupa lupte seculare ce au durat cateva ore pline de nervi si de dureri de cap am reusit sa mai luminez putin footerul postului si chiar sa incastrez (imbedding) un nou formular de "email the author" (pt cel vechi am aflat de la Feedburner ca trebuia sa introduc un cod, n-am aflat de unde sa-l iau si unde sa-l bag), care are si functie antispam si care se afla in partea cea mai de jos a paginii pt ca nu avea loc in alta parte a sablonului (eu as fi vrut sa apara sub Profil, dar nu s-a putut). Astept felicitari si aplauze :)))) (M-am invatat prost :)))

Niciun comentariu: