luni, 5 ianuarie 2009

Fotografii de pe doua continente

Va mai amintiti faimosul basm "Muzicantii din Bremen"?
In septembrie sotul meu a facut o scurta deplasare in Bremen. In octombrie a fost mai multe zile in Anchorage, Alaska. Abia acum a avut ragazul sa puna pozele pe computerul la care am si eu acces iar eu le-am pregatit pentru publicare. Pozele din Bremen se gasesc aici iar cele din Anchorage aici . In albumul din Bremen pot fi admirati celebrii muzicanti, in mai multe ipostaze.

Ar fi interesant sa se faca o comparatie intre aspectul cladirilor dintre cele doua orase, pt ca se poate vedea f bine diferenta de cultura. In Bremen se vede opulenta baroca, cladirile etaland o bogatie de ornamente, in contrast cu simplitatea pragmatica a celor din Anchorage. Totusi in Anchorage sunt si unele cladiri cu niste curbe interesante. Deasemenea se poate compara soliditatea germana, bazata pe o lunga istorie in acele locuri, si aparenta fragilitate a caselor de pe Main Street din Anchorage.

Marturisesc ca m-a uimit si faptul ca in Alaska era f multa verdeata, poate apropierea oceanului sa fie explicatia, sau poate chiar incalzirea globala. Mi s-a parut ca sotul meu a avut norocul acolo sa prinda vreme mai buna, cu cer mai senin decat cel irlandez, sub care imi petreceam eu zilele atunci. Totusi are un regret, si anume ca nu a reusit sa vada somonii.

Niciun comentariu: