vineri, 13 noiembrie 2009

Rezolvarea crizei

A gasit cel mai fericit tata de europarlamentara solutia crizei in Romanica, la o intalnire cu profesorii, bag seama.

Dupa ce a analizat cu obiectivitate succesurile progeniturii despre care cu mare mandrie paterna ne-a declarat ca se datoreaza cresterii ce a primit-o a declarat, la intalnirea de mai sus, ca ar trebui sa se predea numai 6 materii in scoala, nu 14 ca pana acum.

O fi fost un spirit de gluma? Parca n-as prea crede, avand in vedere ce a declarat la Bookfest, ca scoala romaneasca scoate numai tampiti. Hai sa-l iau in serios si sa fac un exercitiu (OK, exercitiile se fac la Matematica, aia de se aplica atunci cand e vorba de procentaje in scadere la sondajele de opinie, ce atata Matematica : AFARA)

AFARA si cu Limba Romana, ca daca oamenii nu vor sa vorbesc cu tine la ce buna?

AFARA si cu Istoria, ca Gugal ce treaba are? (Nu ma credeti? A spus-o insusi EL)

Tot Gugal se pricepe si la Stiintele Naturii, (de unde o fi avand Gugal atat stiinta in el fratele meu alb, deja ma doare capu' de la atata efort) tot Maretia-Sa ne-a spus, deci AFARA si cu ele.

Acu incerc sa-mi aduc si eu modesta contributie: AFARA si cu Sportul, ca tot nu s-a calificat echipa nationala la mondiale sau europene.

AFARA si cu Muzica, ca manelistii n-au invatat-o la scoala, ei o au in sange.

Si Geografia tot AFARA se cere, ca de acolo ne vin turistii, si apoi a invatat-o Leana lu' Cocosh pe toata, copiii nu mai au nevoie de ea.

A mai ramas una. Aici am l'embarras du choix, in plus mi s-a evaporat si inspiratia: are cineva vreo propunere? Poate Chimia, ca eu deja am uitat-o dupa atatia ani de pensie? Astept provincia.

Niciun comentariu: