sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Culori de toamna


Nu-mi plac toamnele ploioase, cu zile reci si mohorate. Din acest punct de vedere exista o parte buna in incalzirea globala. In schimb toamna are alte daruri, pe langa roadele din vii, gradini si livezi. Si cel mai bine pot fi intelese aceste daruri daca se merge la munte si se admira codrii de foioase, cu multiplele lor culori.

Dar culorile toamnei pot sa ne incante sufletul si in oras, intr-o zi incredibil de senina. Intr-una din aceste zile mi-am luat camera foto si am prins sa colind prin cartier in cautarea aceatei bogatii de culori. O parte din ce am gasit se vede mai sus. Mai multe poze pot fi vazute in albumul creat cu acest prilej.


Dar pentru ca alte parti ale lumii nu au norocul nostru de a fi in mijlocul unui continent si de a fi mai ferite de ploile abundente, avand parte de inundatii, am luat de pe net poze (fotografii au ingaduit asta, cu conditia sa nu se profite comercial de ele, mi-e usor sa respect aceasta conditie) facute in Cork, in locuri pe care cu un an si un pic in urma le-am batut adeseori cu piciorul.

Niciun comentariu: