duminică, 8 noiembrie 2009

Cea mai curata campanie

Asa ne-a promis Mr Prezident. Daca l-a crezut cineva, e alta poveste. N-o sa pomenesc aici despre premieri de paie, mai mult sau mai putin desemnati, sau alte asemenea chestii, ci despre un asa zis comentariu la un articol al meu.

E nici mai mult nici mai putin decat o mizerie. Si nu ma refer numai la "reclama", sub limita oricarei decente, pe care si-o face, ci la rezultatele cautarii respectivului site pe Google.

Se pare ca sunt intr-o distinsa companie: Corina Cretu, voxpublica.realitatea.net, agnosticus (aici "Arvinte" vorbeste despre "legionarii care au in plan sa-l rada pe Base), warsongu, Roxana Iordache, tineti-va bine: Ion Iliescu, frica de intuneric, chinezu.eu, Calin Popescu-Tariceanu, cetateanu turmentat, Adina Valean, Mihai Bendeac, Adrian Nastase (cel cu matusa), Catalin Tolontan, Dan Voiculescu, Vlad Petreanu, Realitatea.mea (Adriana Dutulescu, jurnalista de la "Jurnalul National"), Cristina Ancuta Pocora, Anda Andaa, Palatul Sutu, Ana Birchall, Alina Gorghiu, Andrei Badin ,Anca Bundaru.

De ce m-am ostenit eu si am cautat pe net cam ce scriu toti cei de mai sus (bine, despre unii stiam deja, marturisesc ca reclama facuta de autorul"comentariilor" m-a ingresosat asa de tare ca n-am avut curiozitatea sa vad ce scrie el)? Pt ca voiam sa stiu daca exista vreun numiitor comun intre ei, mai ales dupa ce am citit sa mizerabilul avertizeaza ca "legionarii vor sa-l rada pe base".

Cred ca ati ghicit deja: nici unul din cei de mai sus nu are vreo simpatie pt INSUSI EL, in cel mai bun caz seful Arvintelui care a postat "comentariile". Deci nu e vorba de un simplu spam ci exact de ceea ce am scris mai sus: care e viziunea portocalie despre o campanie electorala curata.

Daca am publicat odata "reclama" (in timpul cautarii pe Google am observat ca mizerabila persoana a revenit pe unele bloguri) tin sa-i anunt pe toti portocalii ca nu voi mai admite spre publicare decat comentarii decente (acum inteleg de ce Dan Selaru face aceasta precizare la fiecare articol, pot sa pun pariu ca si el a primit atentia scarbosului personaj).

Si ca incheiere o sa public aici raspunsul pe care l-am dat la comentariul pomenit, raspuns scris inainte de a face documentarea (semn ca intuitia nu m-a inselat):

"Cat de disperat sa fii sa-ti faci reclama pe blogul meu? Bineinteles ca NU RECOMAND NIMANUI sa viziteze acest site si daca cineva mai vine cu asemenea cerinte voi face ce n-am mai facut: voi bana comentariul!"

Daca m-am inselat cumva si nu portocalii au postat acele comentarii (se spune ca daca vrei sa combati ceva e bine sa cunosti, din pacate mie deja mi s-a intors stomacul pe dos la mirosul rahatului--si am simtit din plin damful asta pe niste bloguri portocalii--, nu sunt dispusa sa cobor in latrina ca sa constat la fata locului ce culoare are) le cer scuze si-mi fac Mea Culpa.

7 comentarii:

Dan Selaru spunea...

Am avut si eu baietii mei.

chinezu spunea...

de ce ii bagi in seama?
nu merita sa te stresezi pentru asa ceva
asta vor cei mai multi :)

Viorica spunea...

@Dan
Deh, la fiecare dupa merite: eu doar unul, tu mai multi :))
@chinezu
Multumesc pt sfat.
Nu m-am stresat (chiar daca pare asa), voiam doar sa-mi verific intuitia. Mai voiam sa stiu si eu cam din ce familie de internauti fac parte si marturisesc ca, lasand la o parte unele exceptii (n-am sa pot fi niciodata o simpatizanta II &Co)imi place ce am aflat!

alina gorghiu spunea...

Eu zic sa nu pui suflet, ca o sa mai vezi asemenea mizerii

Viorica spunea...

Multumesc pt incurajari. Probabil ca inceputul e mai greu :)

Anonim spunea...

la mine pa bloaga, dupa ce iam urat de bine lu base de ziua lui, am avut urgent vro 20 de hituri de pe IPuri de M.I....

in alta ordine de idei base tocmai a fost in vizita la mine pa plantatie, balmajea ceva despre rolu nostru in educatie, si io ma gandeam ce zmetie in dinti ias transa...

Viorica spunea...

Stimabile, daca maiubesti, si cred ca da, cand mai vii p-acilea pe mosia mea, cauta rogu-te in traista cu educatia si niste linioare de despartire)pt iam, ias),ca stiu ca le ai in dotare.
Iti inteleg bine sentimentele, le-am cam trait pe vremea cand ma grozaveam in anume piata cu insigna de golanca, nu se stie ce ne mai rezerva viitorul. Se pare ca scaunul ala e cu ceva iarba in el, de ametesc toti (sau aproape toti) cei care isi aseaza fundul pe el.