duminică, 1 noiembrie 2009

Coincidente

Se zice ca nimic nu e intamplator pe lumea asta. De catva timp observ niste coincidente ciudate. De ex numele lui Dan Puric nu imi este necunoscut dar cam intr-o saptamana l-am auzit de doua ori la TV vorbind despre "Omul frumos" si am gasit si pe un blog un videoclip cu el, "Indrazniti", pe care il recomand tuturor cititorilor. Toate acestea mi-au produs bucurie.

Conicidentele despre care vreau sa vorbesc in continuare sunt si mai ciudate: in aceeasi zi Toni Bourdain se lauda la Travel & Living, calatorind in Coreea de Sud, ca mananca anus de pui, Descopera.ro imi recomanda in email, printre altele, un articol despre flatulenta (f interesant, de altfel) iar pe google.ro. la cautarea Giuvaerul Palatului pe prima pagina e recomandat un articol publicat pe hemoroizi.info, unde se explica ce legaturi surprizatoare pot exista intre domeniul de interes al sitului respectiv si f popularul serial sud-coreean.

Oare ce mesaj imi trimite universul prin aceste coincidente?

Niciun comentariu: