marți, 12 iunie 2012

If tomorrow starts without me= Daca maine incepe fara mine



N-as putea sa spun cum am ajuns la acest videoclip. Am gasit poezia ca anonima undeva, nici nu mai stiu unde, si am inceput sa ii caut autorul si asa am ajuns la aceasta recitare.

If tomorrow starts without me,
And I'm not there to see;
If the sun should rise and find your eyes
All filled with tears for me;
I wish so much you wouldn't cry
The way you did today,
While thinking of the many things,
We didn't get to say.

I know how much you love me,
As much as I love you,
And each time you think of me,
I know you'll miss me too;
But when tomorrow starts without me,
Please try to understand,
That an angel came and called my name,
And took me by the hand,
And said my place was ready,
In heaven far above,
And that I'd have to leave behind
All those I dearly love.

But as I turned to walk away,
A tear fell from my eye,
For all my life, I'd always thought,
I didn't want to die.
I had so much to live for,
So much yet to do,
It seemed almost impossible,
That I was leaving you.

I thought of all the yesterdays,
The good ones and the bad,
I thought of all the love we shared,
And all the fun we had.
If I could relive yesterday,
Just even for a while,
I'd say good-bye and kiss you
And maybe see you smile.

But then I fully realized,
That this could never be,
For emptiness and memories,
Would take the place of me.
And when I thought of worldly things,
I might miss come tomorrow,
I thought of you and when I did,
My heart was filled with sorrow.
But when I walked through heaven's gates,
I felt so much at home.

When GOD looked down and smiled at me,
From His great golden throne,
He said "This is eternity,
And all I've promised you."
Today for life on earth is past,
But here it starts anew.
I promise no tomorrow,
But today will always last,
And since each day's the same way
There is no longing for the past.

But you have been so faithful,
So trusting and so true.
Though there were times you did some things,
You knew you shouldn't do.
But you have been forgiven,
And now at last you are free.
So won't you take my hand.
And share my life with me?

So when tomorrow starts without me,
Don't think we are far apart,
For every time you think of me,
I'm right here, in your heart.

Author "David M Romano"

Daca maine incepe fara mine
Si eu nu mai sunt aici sa va vad
Daca soarele se va intalta si va va gasi 
Cu ochii plini de lacrimi  pentru mine
As vrea atat de mult sa nu plangeti
Cum ati facut-o astazi
Gandindu-va la atatea lucruri
Pe care nu ni le-am spus.

Stiu cat de mult ma iubiti
Tot atat cat va iubesc si eu
Si de fiecare data cand o sa va ganditi la mine
Stiu ca o sa  va fie dor;
Dar cand maine o sa inceapa fara mine
Va rog sa intelegeti
Ca un inger a venit si m-a chemat pe nume, 
M-a luat de mana si mi-a spus
Ca locul meu e gata
In cer, acolo sus,
Si ca trebuie sa-i las in urma 
Pe toti cei pe care ii iubesc asa de mult.

Dar cand m-am intors sa plec
O lacrima mi-a cazut din ochi
Pentru ca toata viata, m-am gandit,
Nu as fi vrut sa mor.
Aveam atatea pentru care voiam sa traiesc
Aveam atat de multe lucruri de facut
Parea aproape imposibil
Sa va las pe voi.

M-am gandit la toate cele trecute
Cu bune si cu rele
M-am gandit la toata dragostea pe care am impartasit-o
Si la toate bucuriile (lucrurile nostime) pe care le-am avut
Daca ar fi sa retraiesc ziua de ieri
V-as  spune la revedere si v-as saruta
Si poate v-as vedea zambind.

Dar pe urma am realizat pe deantregul
Ca asta nu mai poate fi niciodata
Si doar pustiul si uitarea
Imi vor lua locul.
Si cand m-am gandit la lucrurile lumesti
Care poate mi-ar lipsi maine
M-am gandit la voi
Si inima mi s-a umplut de intristare.
Dar cand ma intrat prin portile cerului
M-am simtit atat de acasa.

Cand Domnul s-a uitat in jos si mi-a zambit
Din maretul sau tron de aur
Mi-a spus "Aceasta eate Eternitatea
Si tot ce ti-am promis."
Astazi viata ta pe pamant a trecut
Dar aici e un nou inceput.
Nu-ti promit un maine
Ci un azi care va dainui pentru totdeauna
Si pentru ca fiecare zi e la fel
N-ai de ce sa jinduiesti dupa un trecut.

Dar tu ai fost asa de credincios
Atat de increzator si adevarat
Uneori ai facut cate ceva
Ce stiai nu ar fi trebuit.
Dar ai fost iertat
Si acum in sfarsit esti liber.
Si atunci, nu o sa ma iei de mana
Sa iti petreci viata cu mine?

Asa ca atunci cand maine incepe fara mine
Ganditi-va ca nu sunt prea departe, 
Pentru ca de fiecare data cand va ganditi la mine
Sunt chiar aici, in inima voastra.


Nu e niciodata prea tarziu sa scriu un cuvant de ramas bun. Ganditi-va ca acesta ar fi al meu. Poate e inca prea devreme, poate nu, cine stie?

Niciun comentariu: