vineri, 1 iunie 2012

Facebook--Efecte Secundare.

Intai o sa subscriu la o poza care circula, bineinteles, pe Facebook, cu mentiunea ca totusi nu am de gand sa ma mut chiar cu toate bagajele pe Google +, mi-am trimis doar buzduganul acolo. Mi-e cam greu sa ma familiarizez cu regulile lor, un lucru e insa bun, daca primesc cereri de prietenie de la necunoscuti le accept, ca sunt fata buna, dar ii bag in cercul Anyone, sa discute acolo intre ei, fara sa-mi deranjeze prietenii apropiati. Mai am un "buzdugan' aruncat in curtea Netlog, si acolo merg din an in Paste iar pe hi5 l-am bagat in spam pt ca aveam ce se cheama un stalker, poate bineintentionat dar extreeeem de plictisitor. 

Deci stau atat de mult pe fb incat mi-am neglijat pana si emilurile, ceea ce e f rau. Dar asta nu ar fi cel mai grav. Mai grav a fost cand am pus la fiert niste zarzavaturi, cu focul viu, sau mare, cum doriti, si m-am dus "numai un pic" pe fb. SI m-a uitat Dumnezeu acolo. Din fericire nu s-au carbonizat chiar toate legumele, am putut salva o multime apreciabila din ele, totusi...

Alt efect secundar e ca nu prea ma mai uit la seriale sud-coreene (acum e drept ca ma cunosc destul de bine si ma tot intrebam cat o sa ma tina entuziasmul asta pt cultura lor, culmea e ca s-a diminuat cand am inceput sa primesc pe fb cereri de prietenie de la cetateni concreti ai acestei tari) si am o multime incepute, unul foarte de actualitate, am povestit un pic despre el, City Hall. 

Un alt efect secundar e ca am inceput sa am cearcane, care dauneaza grav frumusetii mele native (mai ales ca si asa trebuia multa bunavointa ca sa  o descopar). Din fericire, dupa cum se vede, deocamdata nu dauneaza bloggeritului, poate pt ca la profil am scris ca muncesc ca Blogger, ceea ce si fac. 

Si ca incheiere un fapt divers: am primit un videoclip electoral de la un prieten f bun, blogger fara cont de fb, (din pacate nu pot insera clipul aici, am pus doar linkul) si l-am publicat pe fb cu mentiunea "NUMAI PT BUCURESTENI. Se vede treaba ca prietenii mei bucuresteni umbla pe alte coclauri, nu se catara pe peretele meu (pt neinitiati pe fb exista fie Wall, adica perete, fie Timeline, ceva f complicat dar care mie imi place f mult, pe acestea se posteaza,  adica se publica verzi si uscate, cam ca la radio-sant), pt ca doar un amic din Goa, India, a apasat butonul Like, dar stiu ca el face asta din simpatie, fara sa stie despre ce e vorba, mai procedeaza si altii asa, in alte ocazii...

Niciun comentariu: