vineri, 29 iunie 2012

ELFOS,HADAS Y UN MUNDO MAGICO

Prietena mea Suzeta mi-a trimis prin email un articol in care se spunea ca sunt mai multe pagini de internet decat stele in cer. Nu stiu cine a stat sa le numere dar una din paginile de pe face book este preferata mea (si ganditi-va ca am si eu trei pagini, una dedicata patianjului, una picturii si una pt videoclipurile mele de pe you tube), poate pt ca aminteste mult de povestile copilariei, dar si de acele citite la maturitate, cum ar fi "Lord of the Rings" a lui Tolkien.

Acolo am gasit o poza superba, cu o poezie la fel de frumoasa, pe care am preluat-o cerand aprobare, dar n-am mai asteptat raspunsul pt ca detinatoarea paginii deja aprobase pt altcineva si sper ca nu-mi va interzice mie acelasi lucru. Poezia a fost tradusa impecabil de Google (posibil ca cineva sa fi raspuns la solicitarea "contribuiti cu o traducere mai buna") pentru romana am preferat propria mea versiune, ca sa va distrati o pun si pe cea alui Google.
Cada vez que late mi corazón palpita tu nombre...
en mi alma, mi cuerpo, mis sentimientos,
en mi espacio, te encuentras presente tú,
en cada lágrima, en cada sonrisa, se encuentra tu esencia,
tu mujer has logrado convertir en realidad,
todas aquellas cosas que he visto en cuentos de hadas,
has logrado desvanecer en mi....
todos aquellos momentos de tristeza,
haciendo que perdure en mi la felicidad eterna,
me has llevado al final del arco iris, llenando mi vida....
de mil colores maravillosos, y me has mostrado...
lo mas bello de tu persona, un ser maravilloso y dulce...
abriéndome las puertas de tu alma y corazón,
para que solo yo entre y permanezca ahí,
hasta el final de nuestros días...
y más allá, porque mi corazón te pertenecerá,
ahora mañana y siempre.

Each time  my heart beats, it beats your name ...
in my soul, my body, my feelings,
in my space, are present you,
in every tear, every smile is your essence,
your woman has managed to realize,
all those things I've seen in fairy tales,
has been fading in me ....
all those moments of sadness,
making it last in my eternal happiness,
I was taken at the end of the rainbow, filling my life ....
a thousand wonderful colors, and have shown me ...
the most beautiful of yourself, a wonderful human being and sweet ...
opening the doors of your heart and soul,
so that only I enter and remain there,
until the end of our days ...
and beyond, because my heart will belong to you,
now, tomorrow and forever.

Traducerea mea

De fiecare data cand inima mea bate palpitand numele tau...
in sufletul meu, in corpul tau, in sentimentele mele,
in spatiul meu, peste tot esti numai tu prezent,
in fiecare lacrima, in fiecare suras, se gaseste esenta ta,
femeie care ai reusit sa transformi (convertesti) in realitate
toate acele lucruri intalnite in povestile cu zane,
ai reusit sa le risipesti in mine...
toate acele momente de tristete,
facand sa se piarda in mine fericirea eterna,
m-ai dus spre capatul curcubeului, umplandu-mi (implinindu-mi) viata...
cu mii de culori minunate, si mi-ai aratat...
tot ce ai tu mai frumos, o fiinta minunata si dulce...
deschizandu-mi portile sufletului si inimi tale,
pt ca numai eu sa intru si sa raman permanent acolo,
pana la sfarsitul zilelor noastre...
si inca mai departe, pentru ca inima mea iti va apartine,
acum, maine si totdeauna.




Traducerea lui Google

De fiecare dată când bate inima mea bate numele tau ...
în sufletul meu, trupul meu, sentimentele mele,
în spaţiu mea, sunt prezente tine,
în fiecare lacrimă, fiecare zambet este esenta ta,
Soţia dumneavoastră a reuşit să realizeze,
toate aceste lucruri le-am văzut în basme,
a fost decolorare în mea ....
toate aceste momente de tristeţe,
acest site este ultima mea fericirea veşnică,
I-am luat de la capatul curcubeului, de umplere viata mea ....
o mie de culori minunate, şi mi-au arătat ...
cel mai frumos de tine, o fiinţă umană minunată şi dulce ...
deschiderea uşilor mele din inima şi sufletul tău,
aşa am numai intre şi să rămână acolo,
până la sfârşitul zilelor noastre ...
şi dincolo, pentru că inima mea aparţin,
acum, mâine şi pentru totdeauna.

Niciun comentariu: