vineri, 8 iunie 2012

Ca Romanul, Impartial

Am publicat fotografii cu fluturasi de campanie aruncati pe jos. Marturisesc ca nu m-au deranjat cei ai lui Poterash sau Tomescu...

Florescu (despre care nu incetez sa ma minunez cand a ajuns pe lista mea de prieteni, ca pe mine poti sa ma pici cu ceara fierbinte, sa ma tai, ca nu-mi aduc aminte) a fost mai precaut, nu a impartit fluturasi dar si-a lipit poza (pe care o confund mereu cu a lui Tomescu) cam pe toate gardurile...

Dar cand am vazut chipurile lui Oprescu si Manescu zambindu-mi de pe podea m-am cam intristat. Ma intreb care din vecini s-a suparat asa de tare ca acesti fluturasi au fost introdusi (dar nu de tot, oricine putea sa ii scoata) in cutiile postale de i-a scos si i-a aruncat? 

Hoarda de campanie care impartea tricouri si sepci de baseball  cu numele lui Poterash a trecut prea repede pe langa mine ca sa o pot fotografia. In plus imi pare tare rau ca am fost asa de impulsiva (ca sa nu spun o mare proasta) incat am refuzat pixul bagat sub ochi, provenind tot de la primarele en titre, in fond a fost luat si cu banii mei, nu-i asa? 

Si ca justific titlul am sa public toate pozele cu fluturasi care au poluat solul sectorului nostru.






UPDATE

Stiu ca nu se mai face campanie electorala, dar uite ca a trecut miezul noptii si abia acum am reusit sa prelucrez pozele de mai jos. 

Poterashu ne-a trimis o citatie:

Pe care ceilalti locatari au aruncat-o pe jos (ca romanul impartial, alaltaieri Manescu, ieri Poterash) impreuna cu poza lui Nicusor Dan, daca imi mai amintesc bine numele:
Nu stiu cine se teme asa rau de Rares Manescu ca a tiparit niste mizerii care au luat calea trotuarului...vis-a vis de cel pe care se lafaiau fluturasii USL, pe care insa nu i-am mai pozat.
Intre timp masina cu portretul eroului articolului meu "Cand o zbura porcul" circula cu difuzoarele date la maxim, eu am surprins-o intr-un moment de respiro.

Niciun comentariu: