miercuri, 23 septembrie 2009

Cautari, cautari

Cum privesti in stanga (ma refer la cei care vin pe blog) se afla una din jucariile care imi permit sa aflu cam de unde vine lumea si ce cauta pe blogul meu. Am constatat astfel ca am avut o idee f buna sa scriu despre Giuvaerul Palatului (linkul se refera la ultimul dintre cele trei articole publicate) pt ca f multa lume e interesata de aceasta bijuterie de serial (de altfel de aceea am si scris atatea articole, tot datorita acestei jucarii am revenit cu Povestea Genovevei de Brabant, f cautata) .

Dar azi noapte am ras in hohote cand am vazut ca cineva cauta un test de inteligenta serios (din pacate n-am mai gasit acea cautare ca sa transcriu exact cum arata) si Google.ro i-a recomandat "IQ Test la clasa I". sper ca persoana care a ajuns acolo a avut curiozitatea sa-l citeasca si ca, mai ales, are simtul umorului.

Tot din minunile motorului de cautare Google face parte si recomandarea Campionatul Mondial de Patinaj Artistic Dans Obligatoriu pt cautarea "cum deosebim prepelitele fete sau baieti".
Dupa cate stiu eu prepelitele nu patineaza:D

Niciun comentariu: