duminică, 20 septembrie 2009

O mostra de gandire pozitiva

Inca un email care circula in lume si a ajuns la mine cu ceva timp in urma:

Sunt recunoscator :
-Sotului(sotiei) care sforaie toata noaptea, pentru ca doarme acasa cu mine si nu cu altcineva

-Fiicei mele adolescente care se plange ca trebuie sa spele vasele, pentru ca inseamna ca este acasa si nu pe strazi

-Impozitelor pe care le platesc, pentru ca inseamna ca sunt angajat

-Murdariei de curatat dupa o petrecere, pentru ca inseamna ca am fost inconjurat de prieteni

-Hainelor care sunt putin cam stramte, pentru ca inseamna ca am destul de mancare

-Umbrei mele care ma insoteste la munca, pentru ca inseamna ca sunt afara la lumina soarelui

-Podelei care trebuie stearsa si ferestrelor care trebuie spalate, pentru ca inseamna ca am o locuinta

-Tuturor nemultumirilor la adresa guvernului pe care le aud, pentru ca inseamna ca avem libertatea cuvantului

-Zgomotului pe care trebuie sa-l suport de la vecini, pentru ca inseamna ca pot auzi

-Gramezii de rufe de spalat si calcat, pentru ca inseamna ca am haine de imbracat

-Oboselii si durerilor musculare la sfarsitul zilei, pentru ca inseamna ca am fost capabil sa muncesc din greu

-Soneriei care ma trezeste in zorii zilei, pentru ca inseamna ca sunt viu -Si in sfarsit pentru...... .e-mail-uri, pentru ca inseamna ca am prieteni care se gandesc la mine.

VA DORESC O ZI FRUMOASA.... ....si incercati sa ganditi pozitiv, .....doar avem atatea daruri.... pe care le uitam din pacate.

Niciun comentariu: