sâmbătă, 12 mai 2012

Moartea Lebedei

Cand am povestit despre concursurile de patinaj am amintit mereu de Oxana Baiul, si minunatul ei program "Moartea lebedei" de Camille Saint-Sans. Imi doream mult sa o revad dar pur si simplu nu mi-a dat prin cap sa caut pe youtube inregistrarea. Abia cand am vazut undeva o balerina, Svetlana Zaharova,  dansand pe aceasta muzica mi-a venit ideea sa caut videoclipul si am ales pt aceast articol interpretarea de la  The Nikon Figure Skating Championships, Ladies' Artistic Program 1994, anul ei de glorie.
Din pacate se pare ca succesul i s-a urcat la cap si din modesta orfana de 15 ani atat de talentata nu a mai ramas mare lucru, am revazut-o peste ani trecuta la profesionisti, stabilita in USA, cu multe kg in plus si spunandu-se ca ar fi avut mari probleme cu alcoolul

Niciun comentariu: