joi, 31 mai 2012

Desert pentru diabetici

V-am spus de mai multe ori ca in congelatorul meu isi gasesc loc inca din vremea in care sunt recoltate anumite fructe: zmeura, afine de cultura, coacaze negre, mure. De la supermarket cumpar, atunci cand gasesc, inghetata speciala pt diabetici precum si ciocolata fara zahar, eu o prefer pe cea amaruie. Si pt ca multe prietene de pe face book ori nu stiu ori uita de problema mea cu glicemia si imi tot ofera poze cu dulciuri care mai de care mai apetisante mi-am 'construit" si eu un desert intr-o cupa speciala pt inghetata.

Am pus intai vreo trei lingurite de inghetata dietetica de cacao, apoi am umplut cupa cu boabe de zmeura din congelator, am turnat deasupra un pic de kefir (cel de la Zuzu e preferatul meu) si am asezat artistic cele trei bucatele de ciocolata care ramasesera neinfulecate.


Niciun comentariu: