duminică, 21 august 2011

Vi s-a intamplat si voua?

Ca toata lumea, am si eu mobil.  Infine, nu toata lumea l-a primit cado',. dar sa trecem peste asta, ca altul era subiectul...

Pe langa anuntul "contul tau a fost incarcat cu 7 euro" primesc tot felul de mesaje cu propuneri de vacante, horoscoape, etc...

Dar de curand am primit un mesaj ciudat: "ai primit un mesaj 'contacteaza-ma' de la nr....", un nr total necumoscut. Curiosa ca o pisica, eram gata-gata sa formez numarul. M-a oprit insa, indignata,  jumatatea (nu el e autorul cadoului) " nu se face asa ceva, poate sa fie un virus, daca te cunoastea iti spunea si numele, nu doar nr".

Rezon, avea dreptate. Am renuntat la contactat si acum intreb: 

Ati primit si voi asemenea mesaje? 
Ati raspuns la ele? 
Daca da, ce s-a intamplat?

Pt ca o fi invatand omul din greseli, dar parca e mai bine daca invata din greselile altora, si nu din cele personale.

3 comentarii:

Tetris spunea...

N-am primit, dar in nici un caz n-as raspunde. Au circulat niste mail-uri care te avertizau ca poti fi taxat cu sume mari, daca suni la anumite numere.
E o emisiune pe Discovery cu 2 tipi si o tipa care arata cum poti fi pacalit (nu stiu cum ii spune emisiunii) si erau si pacaleli cu telefonul. Sunt multe excrocherii, cand nu stii despre ce e vorba cel mai bine e sa nu faci nimic. Sau cum i-am spus eu lui Padre al meu (care agata mereu virusi pe calculator si habar n-are de unde :) ): daca te intreaba ceva mereu sa zici "Nu" :)

sara spunea...

eu am primit,tatal meu a primit.El a sunat si i s-a spus ca a castigat o super masina la o tragere la sorti (la care el nu participase) dar nr de tel au fost selectate pe nu stiu ce baze...in fine i-a spus verzi si uscate.
Apoi i-a cerut sa incarce nr respectiv cu 50 euro pentru cheltuieli de expeditie a masinii.Adica ce treaba are creditul de pe tel cu masina?


I-am spus tatalui meu sa stearga imediat,si m-am ciondanit atunci cu el...cum raspunde asa acestor mesaje?Pot fi foarte periculoase.


De amintit ca NICI O TELEFONIE MOBILA nu trimite astfel de mesaje clientilor.Daca nu folosesti internetul de pe mobil e putin posibil sa primesti virusi,in shimb s-ar putea sa primesti din ce in ce mai des mesaje de la ciudati care nu au ce face cu banii lor!

Viorica spunea...

Gata dragelor, m-ati convins, e bine sa ascult de barbat ca stie el ce si cum e cu pericolele lumii.