vineri, 26 august 2011

Inainte de furtuna

Imi plac tare mult apusurile de soare. Poate ca mi-ar placea si rasariturile, daca as fi in stare sa ma trezesc ca sa le pot admira. Am vazut multe apusuri spectaculoase, cu nuante roz, sidefii, lila, etc, de fiecare data cand se terminau deveneam un pic nostalgica. Bineinteles ca pt ca un apus de soare sa fie interesant trebuie sa fie si nori pe cer. Insa apusul de (deja) acum doua seri era deosebit de altele: o mare parte din cer era acoperita de niste nori rosiatici si parca amenintatori. Cum camera foto rareori imi lipseste cand ies din casa am incercat sa surprind fenomenul, din pacate am senzatia ca n-am reusit. De obicei apusurile tin cam 15 minute, dar de data asta din momentul in care mi-am ridicat ochii la cer si pana totul a revenit la banalul cotidian a trecut f putin timp.







Un comentariu:

Tetris spunea...

Pe dig, la Lacul Morii am vazut cateva apusuri superbe
(aceeasi problema o am si eu cu rasariturile :) )