joi, 25 august 2011

Iluzii Optice

Mie imi plac f mult iluziile optice (de fapt iluziile in general, pt ca am opozitie Soare-Neptun in horoscop, ceea ce pe de o parte e bine, pt ca-mi domoleste ardoarea martiana de fiinta nascuta sub semnul Berbecului--dar cu Ascendent in Pesti-, pe de alta parte e rau, pt ca am Neptun taman in casa 7-a, a parteneriatului si a casatoriei, ceea ce inseamna ca vad relatiile cu ceilalti prin lentile roz, deformante in sensuri utopice, adica e rau pt mine, nu pt ceilalti, pe care-i percep mai buni decat sunt in realitate, si asta se aplica probabil chiar si celor ce ma dusmanesc), mai ales cele clasice: cele doua drepte par ca nu sunt paralele dar de fapt sunt, cele doua segmente sunt egale, etc. Poza de mai jos e o parodie, ca sa zic asa, la aceste iluzii optice clasice. Am primit-o de la Joly Good Jokes


Niciun comentariu: