duminică, 24 aprilie 2011

Leapsha cu poza 71

Pasca mea de anul acesta.

Am vazut ca multa lume a cautat Pasca dietetica penteru diabetici. Nu stiu cate persoane au folosit reteta mea, insa mie cautarea lor mi-a folosit. Pt ca uitasem cum am procedat anii trecuti (deh, productie proprie neconsemnata in alt document in afara de blog) am recurs si eu la memoria internautica (adica  am dat click pe Feedjit in Realtime pe linkul catre articolul respectiv, economisind astfel alte clickuri), numai ca am modificat-o putin, anume am mai pus niste unt (cam 75g) si am ornat-o (din nou) cu stafide pe care le-am pus de la inceput pe pasca. Untul il cumparasem pt ca imi aminteam vag ca am facut candva un tort de branza de vaci in care am pus unt si gris. tortul a fost pt alta ocazie, nu pt Pasti, si era cu zahar.

Niciun comentariu: