marți, 5 aprilie 2011

Stela

Zilele trecute am mers cu mamita sa facem o vizita la "Stela". Nu aveam ceva de cumparat de la magazin dar voiam sa vada si ea cat de curat si ordonat e totul acolo, cat de atenti si primitori sunt atat Stela cat si sotul ei. Am mare admiratie fata de felul in care inteleg sa isi conduca si sa isi dezvolte afacerea.  Sunt amandoi f muncitori si atenti la nevoile celor din cartier si nu ezita sa tina deschis pana seara tarziu daca au clienti. Asta i-a facut nu numai sa  reuseasca sa treaca de la o mica pravalioara care semana cu un chiosc la un magazin adevarat, deschis in propria locuinta ci si sa reziste cu brio concurentei. Si daca se mai intampla sa nu gasesti chiar tot ce-ti pofteste sufletelul nu e nimic, daca marfa nu e prea scumpa si e ceruta si de alti clienti ei isi noteaza pe o hartiuta si comanda.

In fata magazinului si-au amenajat, in ghivece, o adevarata gradina si nu odata le-am cerut voie sa fotografiez florile, ba chiar unele le-ati admirat si voi, de ex trandafirul japonez publicat in una din lepse. In ziua despre care vorbesc Marin scotea ghivecele din casa iar Stela a iesit repede cu un splendid aranjament floral pe care il primise de ziua ei. Era putin dezamagita ca nu venisem cu o zi inainte ca sa-l fotografiez. Nu stia ca am camera foto la mine. Am facut cateva fotografii si i-am intrebat daca pot sa le pun pe net. N-au avut nimic impotriva si iata ce a rezultat:










Niciun comentariu: