duminică, 10 aprilie 2011

Privind prin obiectiv la natura inconjuratoare.

Imi place tare mult sa fac poze. Uneori le fac doar ca sa-mi testez camera cea noua. Alteori ca sa captez efemerul clipei. Iar cel mai des pt a ma bucura de frumosul din jurul meu. Primavara asta nu stiu daca am sa-mi mai pot permite lungi excursii prin parc, dar tot am facut cateva poze cu flori si pomi. Va invit sa vedeti cateva dintree ele.

















Special nu am pus nici o explicatie la poze. Daca aveti vreo nelamurire intrebati-ma.

2 comentarii:

adriana spunea...

Frumoase florile pozate, inclusiv cele de rostopasca, daca vad eu bine :)

Dumineca am pus si eu pe blog cateva poze din padure si din gradina mea cu flori, d ela tara, facute in acest weekend.

Viorica spunea...

Ai vazut bine.
As fi vrut sa vad si eu florile pozate de tine, dar nu ti-am gasit blogul (cica profilul tau e nedisponibil). Poti sa-mi dai adresa?