vineri, 5 decembrie 2008

Fotografii din Bonn

Am reusit sa fac publicabile si o parte din pozele facute in Germania. Am inceput cu orasul in care am locuit, Bonnul. Cand am ajuns acolo m-am simtit ca o provinciala care vine in capitala si nu eram departe de adevar: veneam dintr-un oras de provincie a Irlandei in fosta capitala a RFG.

Dar despre impresiile din 25 octombrie puteti citi aici . Dar in albumul de aici sunt fotografii si din 26, 27, 28 octombrie, trei obiecte de arta din Dublin Airport, precum si cateva din Konrad Adenauer Airport, care e comun pt Bonn si Koln, precum si un autoportret.

Am mai publicat si un album cu fotografii facute din autobuzele care ne-au adus pe 25 octombrie de la aeroport in Bonn si inapoi pe 28 octombrie. Am inserat acolo si doua grafitti fotografiate in trenul Bonn-Koln. Albumul se gaseste aici

Niciun comentariu: