luni, 15 decembrie 2008

Uite premierul, nu e premierul!

Draga Stolo loveste din nou. Ca cetatean obisnuit, care priveste spectacolul politic de pe strapontina n-am habar de ce si cum s-a ajuns (iar) in aceasta situatie.

Dar l-am vazut din nou pe marinel cu o lacrima retinuta cu greu, "putin trist" dupa propria declaratie, numind, din nou dupa propria declaratie, omul nepotrivit la locul nepotrivit (nu cu aceste cuvinte, bien sur)

Si parca il aud pe marele justitiar si analist politic, "omul cu sira spinarii dreapta", cum s-a laudat nu odata (cat de dreapta poate fi o banda de cauciuc moale, parerea mea) CTP, declarand raspicat: "V-am spus eu, Tariceanu si liberalii lui sunt de vina! In loc sa iasa mumos dupa alegeri si sa scoata la lumina minunata coalitie pe care, conform guzganului rozaliu, urmau s-o definitiveze pe 30 noiembrie, s-au incapatanat sa se aseze cu fundul in usa pretinzand, nici mai mult nici mai putin, decat functia de premier"

Ei bine, draga Cristi (imi permit sa-ti spun asa avand in vedere diferenta de varsta in favoarea mea) nu ai dreptate. In ciuda intelepciunii populare care spune :
Daca si cu Parca
S-au suit intr-o barca
Barca s-a rasturnat
Daca si cu Parca
S-au innecat
o sa spun ca daca se facea un asemenea anunt barca guvernului astfel format s-ar fi rasturnat inainte de a fi pusa la apa printr-o viguroasa lovitura de vasla a marinelului.

Astept cu interes sa aflu cum vom aniversa noi evenimentele din decembrie 1989 pe 22 luna asta.

Niciun comentariu: