sâmbătă, 6 decembrie 2008

Ba al nostru-i mai frumos, Madam Tiro, Riro, Ra









Titlul se refera la un joc (vezi http://google-viorica.blogspot.com/2008/08/ce-verde-era-valea-mea-jocuri-de-copii.html ) dar de fapt este vorba de o comparatie intre apusul de soare din Cork
Pozele din Militari au fost facute la doua date diferite, primele 15 in 25 Noiembrie intre orele 17:39-17:59, celelalte in 5 Decembrie intre orele 17:35-18:01. In felul acesta mi-am dat seama ca ma inselam atunci cand credeam ca acest festival de lumini care e apusul dureaza 5-10 minute cel mult
In prima zi mergeam pe o strada flancata de blocuri inalte de 8 etaje si nu se prea vedea cerul la apus, in cealalta am mers pe o strada cu case si blocuri de 4 etaje si de aceea cred ca pozele au iesit, unele dintre ele, mai spectaculoase. Aparuse, timida, si luna, iar deasupra treceau cu mare zarva carduri de ciori, am reusit sa surprind cateva zburatoare in doua poze.
Nu stiu ce spun altii dar mie apusul de soare autohton mi se pare mai frumos.

Niciun comentariu: