miercuri, 24 decembrie 2008

Feliz Navidad


Am pus titlul in spaniola ca sa ma dau culta.

Anul acesta, dupa ce am vazut dat la gunoi un brad uscat, presupus ecologic, pt ca avea si radacini, fiind de acord toti membrii cu drept de vot ai familiei (adica eu si jumatatea mea) am hotarat sa impodobim, in loc de traditionalul bradut natural, unul sintetic, fabricat in Vietnam. Imi pare rau ca n-am sprijinit economia roamneasca in acest fel, sper sa contribuim pe viitor in alt fel la salvarea ei.

Urez tuturor celor care ma iubesc, celor carora le sunt indiferenta si celor care ma urasc tot binele pe care si-l doresc.
Sarbatori fericite!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Pe cuvantul meu ca voiam de azi dimineata sa-ti trimit Anca Parghel - Feliz Navidad
Am auzit-o ieri si-mi pace mult de tot. Sper sa nu te deprime, mie mi-a venit un pic sa plang.

Hai Craciun fericit :)

Viorica spunea...

Multumesc pt urari.
Am ascultat-o pe Anca Parghel si bineinteles ca am dat apa la soareci.

Anonim spunea...

Craciun Fericit !

to-morrow spunea...

Multumiri pentru urari! Sa ai acelasi suflet minunat pe care il intuiesc si ganduri bune de la toata lumea!

Viorica spunea...

Multumesc pt urari