vineri, 26 septembrie 2008

Petre Roman mare PNList

Ieri am citit pe blogul lui Sebastian Corn ca Petre Roman a intrat in PNL. Am scris imediat un comentariu f acid la adresa lui PR, despre care intotdeauna am crezut ca poate fi caracterizat prin „doua vorbe trei minciuni”. Dar, lasand la o parte backgroundul cred ca studiile la Toulouse au lasat ceva urma in ipochimen (cum sa-i ierti atatea gafe, dintre care ce-a citata in titlu de dom’ doctor „s-au demascat, s-au demascat” nu e cea mai grava?) pt ca se stie ca minerii l-au dat jos in 91 pt ca nu i s-a iertat de catre colegii de partid ca a semnalizat stanga si a luat-o la dreapta. M-am enervat eu destul de tare cand am citit intr-un interviu dat de el in Moscovskie Novosti ca va mai dura cam 8 ani pana sa se schimbe ceva in Romania, nu-mi inchipuiam pe atunci ca a fost de fapt prea optimist. Ce nu inteleg nicicum e cam ce foloase crede PNLul ca trage din figura lui flescaita de om politic, sau poate crede ca diaspora nu merita ceva mai bun?
Oricum solutia de nu merge la vot e cea mai proasta, in tarile cu democratie avansata n-o fi nevoie de prea multi votanti, dar la noi e cam singurul mod in care, odata la 4 ani, mai putem sa ne ventilam si noi frustrarile.

Niciun comentariu: