sâmbătă, 14 iunie 2008

Scrisoare de doare

Ca nu de dorul nostru a trimis Oprescu scrisoarea sosita azi, sambata, cand de obicei postasul se mai odihneste si el. O fi de vina Mercur in Gemeni pt frenezia de a comunica, frenezie ce-i bantuie pe multi, inclusiv pe mine, fie ca au de spus ceva important, fie ca nu.
E bine ca musiu Oprescu a renuntat sa mai explice in scrisoare cum e cu autostrada aia care e un inel in linie dreapta, traversand Bucurestiul de la nord la sud (sau invers, se pare ca nici chiar SO nu stie sigur) pe raza, si nu pe diametru.
Da' sa-mi spuna mie ca "Dumneavoastra nu mergeti la supermarket-uri" parca e cam mult. Haida de, cum sa nu merg la supermarket, ba chiar la hipermarket, cand Cora e la o aruncatura de bat iar pt Carrefour pot folosi pe gratis RATBul, multumita primariei? Mai zice acolo: "voi reduce preturile intretinerii..... prin folosirea eficienta sau innoirea infrastructurii invechite" Adica iar o sa faca santier in jurul blocului ca sa eficientizeze sau sa innoiasca? Si ce-o sa faca "serrviciul special care se va dedica in exclusivitate varstei a treia", o sa-mi mareasca pensia?
Lasa ca m-am saturat ca de mere acre si de borduriada si garduriada, ca tot n-am aflat ale cui or fi sarmele alea de 3 parale care au invadat tara, incat ma intreb si eu "hac, eu cu cine votez?" Ca sa nu ma duc la vot e out of question, doar nu mi-am tocit pingelele si nu mi-am ruinat sanatatea in anii 90 protestand impotriva partidului unic FSN ca sa stau acasa in ziua votului.
Si iaca-ta azi fostul FSN, garnisit cu un pic de liberalism (o vreme m-am intrebat ce cauta Oprescu, om cu meserie si viziuni liberale, in PSD, dar m-am lamurit cand am aflat al cui fiu e) mai tare ca oricand, facandu-se ca ne ofera alternative, unele cica independente. Si ma mai intreaba unii de ce nu revine fiica mea mai mica in tara!

Niciun comentariu: