miercuri, 9 februarie 2011

Manifestul Barbatilor - partea 1 !

In noaptea asta am terminat de vazut Lovers (si n-am cazut pe spate, eh, daca il vedeam cu vreo 30-40 de ani in urma aveam alta impresie) si m-am decis sa apas pe butonul "Urmatorul blog". M-am oprit repede pt ca am gasit o postare care mi-a placut si ma grabesc sa o copiez, cu rugamintea sa dati si voi o fuga acolo:


Motto (crez) : “In speranta ca femeile din lumea intreaga ne vor intelege" !

1. Daca crezi ca esti plinuta, sau grasana (ori ti-ai facut upgrade la "batoza") atunci inainte de toate probabil chiar asa si esti ! Nu ma intreba pe mine de ce sau cum ai ajuns astfel. Refuz sa raspund la aceasta intrebare. Nu ma intreba astfel de lucruri ! Nu ma forta sa-ti raspund ! Ma rog, daca insisti, treaba ta...

2. Daca doresti ceva, este suficient sa ceri. Ca sa nu existe neclaritati : Noi, barbatii, suntem foarte simpli. Noua nu ne plac si nu intelegem intrebarile fine si camuflate. Intrebarile si cerintele camuflate nu exista. Cerintele si intrebarile adresate indirect, camuflat, pe cai ocolitoare, la fel nu exista. Spune simplu si direct ce vrei, care este problema, ce doreste caprioara...

3. Daca adresezi o intrebare la care nu astepti un raspuns, atunci sa nu ramai uimita daca vei primi un raspuns, pe care nu ai fi vrut sa-l auzi niciodata... Raspunsuri simple - cu DA sau NU - sunt suficiente, indiferent de intrebarea care ti-a fost adresata !

4. Noi suntem directi si simpli ! Daca eu te rog sa-mi dai o bucata de paine, atunci sa stii ca prin asta nu am avut in vedere nimic altceva. Asta nu este o acuzatie sau o critica, ca lipseste painea de pe masa. La noi nu exista semnificatii duble si nici acuzatii ascunse. Intelege asta !
Suntem directi ! Nu are nici un sens sa mai intrebi daca 96,69% din timp, barbatii se gandesc la sex
Suntem simpli ! Eu uneori nu ma gandesc la TINE. Dar nu e nimic rau in asta. Accepta aceasta stare a lucrurilor, te implor ! Nu ma intreba mereu la ce ma gandesc, numai daca cumva esti pregatita sa vorbesti cu mine despre politica, economie, filosofie, fotbal, bere, vodka, pescuit, sani, funduri, craci, sex si masini.
?!

5. Vineri, Sambata, Duminica = Distractie = Prieteni = fotbal la televizor, pescuit la balta sau alte activitati recreative = multa bere = comportament necenzurat = imi este rau a doua zi. Acest mers al lucrurilor e firesc, la fel ca si fazele Lunii, fluxul si refluxul. Aceasta situatie nu poate fi evitata !

6. Mersul prin magazine NU este o distractie si niciodata nu va deveni !

7. Oriunde am merge, hainele pe care le porti in acel moment, ti se potrivesc foarte bine. MA JUR ! Detii o cantitate suficienta de haine, incaltaminte, genti, accesorii… Plansul in aceasta situatie este pur si simplu un santaj. A ma aduce pe mine insumi la faliment nu este o demonstrare a iubirii mele fata de TINE.

8. Daca ai o problema oarecare, cere-mi doar sa te ajut (la asta ne pricepem), dar nu-mi cere sa te compatimesc. Pentru asta suna una din prietenele tale...
9. "Durerea de cap" ce dureaza 8 saptamani, deja nu mai este o durere de cap ! La urma urmei, fa ceva si du-te in curu' matii la un medic !

10.
Majoritatea barbatilor au doar 3 perechi de incaltaminte. Repet : NOI SUNTEM SIMPLI. Cum iti poate trece prin minte ideea ca eu pot sti, care anume pereche de incaltaminte, din cele 35 ale tale, se potrivesc cel mai bine costumului tau ?

Niciun comentariu: