joi, 9 aprilie 2009

Pomii in floare




Magnolier











Visin





































Piersici










Piersic














In tineretea mea imi placea sa hoinaresc primavara prin cartierul Floreasca pt ca erau pe strazi niste pomi infloriti de o frumusete rara, in special ciresii japonezi. Multi dintre acei pomi au disparut. Mai aveam un ritual de primavara pe care l-am urmat multi ani: sa merg sa vad uriasii magnolieri in floare. Stiam pe unde ii gasesc, era unul in parcul de langa Palatul Regal, mai era unul pe Berzei, altul in curtea Ambasadei Ungariei si unul pe Polona, nu mai vorbesc de cei din Gradina Botanica sau magnolierii albi din Herastrau. Acum au inceput sa infloreasca magnoliile si in cartierul meu. Dar sunt de admirat si visinii sau ciresii cu buchetelele lor albe ca de dantela, sau rozul delicat al pomilor atat de fragili (viata lor nu e mai mare de 7-8 ani), piersicii.
Sa nu credeti ca am uitat de basarabeni. Dar ii las in durerea lor, acum ca Moscova il felicita pe Corbeanu (Voronin, ce nume potrivit) iar marinelul nostru, bunul lui pretin, tace. Euronews acorda Chisinaului 3 secunde iar CNNul niciuna..

Niciun comentariu: