sâmbătă, 25 aprilie 2009

Anto

Ieri am trait prima devirtualizare din viata mea. Anto nu face parte din blogosfera ci mai degraba din emailosfera, dar am vorbit de cateva ori si la telefon. Dupa ce am facut schimb de nenumarate ppsuri Anto a luat initiativa sa ne si vedem la fata. A fost o experienta pe care o doresc si altora. Din primul moment ne-am simtit de parca ne cunoasteam de oviata, desi nu stiam mare lucru despre viata personala a celeilalte.

Poate a ajutat si faptul ca suntemde varsta apropiata, dar asemanarea se cam opreste aici, cel putin din punct de vedere fizic, pt ca, spre deosebire de mine, Anto arata f bine. Si nu e de mirare tinand cont nu numai de faptul ca a fost profesoara de sport (nu stiu cum se face ca, desi nu le am deloc cu sportul, una din mai vechile mele prietene, cunoscuta la Insitutul din Fundeni, s-a ocupat tot de sport, dar ca amatoare) ci si ca ieri chiar si-a achizitionat un stepper meserias ,care arata cate zecimi de calorii pierzi daca pasesti pe el destul de energic (cred ca mie mi-ar fi mult mai recomandat, pt ca nu prea vad de ce ar avea ea nevoie sa arda calorii la felul cum arata).

Mi-a placut de ea ca e deschisa, prietenoasa, buna ascultatoare (calitate care mie imi cam lipseste), rabdatoare, energica, fara fitze, ca are f multe prietene si ca stie cum sa-si umple viata cu lucruri interesante si placute. Am vorbit ore in sir despre cate in luna si in stele si prevad ca ne vom intelege f bine si pe viitor. Profit de ocazie ca sa-i multumesc prietenei noastre comune ca ne-a prilejuit aceasta bucurie, de a ne cunoaste.

Niciun comentariu: